Beantwoord

Wijzigen van rekeningnummer niet vindbaar

• 14 juni 2016
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

Hi,

Ik probeer de betaalrekening van mijn abonnement te wijzigen. Hiervoor heb ik de 'Veel gestelde vragen' en het forum geraadpleegd, enkel kan ik de stappen die daarop worden aangegeven niet terug vinden.

Via een link word ik naar mijn 'Mijn gegevens & instellingen' gestuurd maar hier kan ik de mogelijkheid tot wijzigen niet vinden.

Zie ik iets over het hoofd misschien ?

Met vriendelijk groet,
Chris
icon

Beste antwoord door Hajar 15 juni 2016, 10:58

Hi Cfarber,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een zakelijk abonnement hebt. Ben je wel ingelogd via jou T-Mobile Beheer account? Krijg je dan de optie alsnog niet te zien? Als je nog niet naar de T-Shop bent geweest dan kan ik je rekeningnummer ook wijzigen als je mij je gegevens en je betaalgegevens in een privébericht stuurt.

Ik hoor graag van je. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Chris,

Ik heb je in een privébericht van een reactie voorzien. 🙂
Hi Hajar,

Als ik mijzelf probeer in te loggen op 'T-Mobile Beheer' krijg ik een melding dat dit niet mag.
En als ik dan daar op 'T-Mobile beheer' klik kom ik op de zelfde pagina als op de eerste foto.

Ik zal je een privebericht sturen met mijn gegevens!
Dankje voor je reactie :)

Met vriendelijke groet,
Chris
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cfarber,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een zakelijk abonnement hebt. Ben je wel ingelogd via jou T-Mobile Beheer account? Krijg je dan de optie alsnog niet te zien? Als je nog niet naar de T-Shop bent geweest dan kan ik je rekeningnummer ook wijzigen als je mij je gegevens en je betaalgegevens in een privébericht stuurt.

Ik hoor graag van je. 🙂
Hi Patrick,

Dankje voor het reageren!
Jammer genoeg heb ik die keuze niet... dus misschien moet ik even langs de t-mobile winkel gaan in dit geval.

Nogmaals bedankt,
Chris
Je kan het hier vinden :

Gegevens & instellingen (https://www.t-mobile.nl/my/instellingen)

Onder "Persoonlijke gegevens wijzigen":
Betaalgegevens

En dan klik je op wijzigen

Reageer