Beantwoord

X.X.X.X.X. Unknown bij My T-Mobile inlog

Sinds enkele dagen herkent Mijn T-Mobile mijn inlognaam niet meer. Dit is zowel op mijn telefoon-app als in mijn browser. Als ik inlog staat er in plaats van mijn inlognaam Goedenmorgen (of -avond) X.X.X.X.X. Unknown.
Dit is het geval op mijn telefoon (Samsung Galaxy J5) als op die van mijn partner (Samsung Core Prime). En dus via de browser op mijn desktop-pc. Dus het apparaat lijkt hier niets mee van doen te hebben.

Graag zie ik mijn inlognaam weer terug. Iemand een idee hoe ik dit kan doen?
icon

Beste antwoord door David 31 mei 2019, 12:40

Hoi @Lorene,

Dat is wel apart inderdaad, want jouw My T-Mobile account is gewoon actief aan onze kant en is zo te zien gisteren nog gebruikt. Was dit voor of na jouw bericht? Heb je het vandaag nog eens geprobeerd? Aangezien het op verschillende apparaten niet werkt en ook niet op de app én website, lijkt het hier inderdaad aan het account te liggen. Heb je misschien een screenshot van de foutmelding in de app en op de website?

We zullen anders even jouw account moeten verwijderen, zodat je een nieuwe registratie uit kunt voeren. Je kunt dan dezelfde username weer kiezen en verder verandert er ook niets aan jouw account of telefoonnummer.

Ben benieuwd naar jouw reactie, Lorene!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Lorene,

Dat is wel apart inderdaad, want jouw My T-Mobile account is gewoon actief aan onze kant en is zo te zien gisteren nog gebruikt. Was dit voor of na jouw bericht? Heb je het vandaag nog eens geprobeerd? Aangezien het op verschillende apparaten niet werkt en ook niet op de app én website, lijkt het hier inderdaad aan het account te liggen. Heb je misschien een screenshot van de foutmelding in de app en op de website?

We zullen anders even jouw account moeten verwijderen, zodat je een nieuwe registratie uit kunt voeren. Je kunt dan dezelfde username weer kiezen en verder verandert er ook niets aan jouw account of telefoonnummer.

Ben benieuwd naar jouw reactie, Lorene!
Ik stuur eerst maar een screenshot. Want je oplossing betekent dat er 2 accounts moeten worden verwijderd: dat van mij en van mijn partner. In de balk boven de "begroeting" staat namelijk wel mijn inlognaam.

Op de een of andere manier is het screenshot er 2x in gekomen, het lukt niet om er 1 uit te halen. Sorry.

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lorene,

Bedankt voor het delen. Dat betekent inderdaad dat we jullie accounts gaan verwijderen, maar geen zorgen je kan direct een nieuwe aanmaken en je raakt verder niks kwijt qua gegevens. Het blijft allemaal hetzelfde! Vaak is dit de enige oplossing om het weer goed werkend te krijgen dus mocht je dat willen laat het dan weten. Dan verwijderen we jullie accounts. Je kan mij dan ook een privébericht sturen met het nummer van je partner zodat dat account ook verwijderd kan worden.

Ik hoor graag of je akkoord gaat!
Hoi Hajar,
Verwijder onze accounts dan maar. Ik ben wat laat met reageren, maar door een "interne verhuizing" had ik geen internet. Bij deze ben ik weer terug.
Ik stuur je een privébericht met de gegevens van mijn partner.
Hoi Hajar,
Ik heb je gisteren een privébericht gestuurd met de gegevens van mijn partner. Ik zie vandaag dat onze accounts nog niet zijn verwijderd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lorene,

ik heb meer gegevens van je partner nodig. Ik heb gereageerd op je privébericht! 😊
Heb zojuist je terug bericht.
Dank dat mijn account is verwijderd. Ik heb een nieuw aangemaakt en ............ het zelfde probleem😖.

Wat nu?
Reputatie 7
Badge +20
HI Lorene,

Jammer dat het niet heeft geholpen! Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en oppakken. Je kan binnen 6 werkdagen een terugkoppeling verwachten. Het kan dat ze je anoniem gaan bellen dus houd daar rekening mee.

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, let me know!
Bedankt voor je moeite 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Geen dank! Daar ben ik voor. 😊

Reageer