Beantwoord

Zonder Pincode in de App?

• 1 februari 2016
  • 3 reacties
  • 359 Bekeken

Het is me eindelijk gelukt om in de App op mijn iPhone mijn account te hebben en ook dat van mijn kinderen, en ik kan nu makkelijk switchen tussen de accounts in de App omdat ik bij de kinderen foto toegevoegd heb (anders liet het programma steeds de voorletters zien, en dat was 3 keer hetzelfde omdat ik de rekeningen betaal).

Vroeger moest ik pincode opgeven voor de App, maar nu ik het voor mij en voor mijn dochter nieuw ingesteld heb hoefde dat niet meer, waar ik heel blij mee was. Nu heb ik als laatste ook account van mijn zoon toegevoegd, en ergens werd er om pincode gevraagd voor toegang tot de App, die ik heb opgegeven. Dus ik kan er wel in, maar vind het niet handig om er een pincode op te hebben.
Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken ..., maar ik kan niets vinden hoe ik die pincode kan uitzetten. Heb wel al bij MyT-mobile ingesteld dat het account automatisch herkend wordt, maar dat geldt alleen voor de website denk ik.

Iemand een idee hoe ik bij die instelling kom?
icon

Beste antwoord door Geravo 1 februari 2016, 14:27

Beste Mobieltjesdame,

De makkelijkste manier om van die pincode af te komen, is door het account waar het om gaat uit de T-App te verwijderen, en het account opnieuw te koppelen. Nu wordt je opnieuw gevraagd of je een pincode wenst te gebruiken. Hier kun je dan aangegeven dat je dit niet wilt.

Hierna is de pincode eraf en kun je erin zonder een pincode!

P.S. Bij de iPhones kan je dit links aanpassen door op het (sync) logo te klikken met de 2 pijltjes die naar elkaar draaien, en dan onderin naar instellingen!
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Mobieltjesdame,

De makkelijkste manier om van die pincode af te komen, is door het account waar het om gaat uit de T-App te verwijderen, en het account opnieuw te koppelen. Nu wordt je opnieuw gevraagd of je een pincode wenst te gebruiken. Hier kun je dan aangegeven dat je dit niet wilt.

Hierna is de pincode eraf en kun je erin zonder een pincode!

P.S. Bij de iPhones kan je dit links aanpassen door op het (sync) logo te klikken met de 2 pijltjes die naar elkaar draaien, en dan onderin naar instellingen!
Dank, Geravo!!!
Super tip, heb het net gedaan.
Uiteraard graag gedaan! Top dat het is gelukt!

Reageer