Beantwoord

inloggen in de juiste t-mobile thuis - omgeving lukt me niet

  • 21 July 2021
  • 6 reacties
  • 367 Bekeken

Ik ben onlangs weer terug gekomen bij T-Mobile thuis (na een jaar afwezigheid). Ik wil nu inloggen op de T-mobile thuis omgeving met mijn nieuwe gegevens maar kom steeds op de ‘oude’ uit.

Ik heb wel hetzelfde prive mailadres gebruikt dus waarschijnlijk gaat het daarom fout.

Hoe krijg ik toegang tot mijn actuele omgeving?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 23 July 2021, 10:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JvdStaak 

Heb je hierbij dus een nieuwe account aangemaakt? Dat hoefde denk ik niet omdat je oude T-Mobile thuis account niet wordt verwijderd.

Reputatie 7

Hoi @JvdStaak ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik heb aan de achterkant meegekeken en zie inderdaad dat het privé adres wat je gebruikt, terugkomt in een oude bestelling.Dit kan soms botsing geven met het inloggen bij het nieuwe account. Om er zeker van te zijn of dit het geval is, wil ik je vragen om te checken of het lukt om met jouw @t-mobilethuis.nl e-mail, het wél lukt om in te loggen. Dan weet ik namelijk wat er moet gebeuren om het aan de achterkant helemaal voor jou goed te krijgen. Ik hoor het graag van je! 

Hoi @Boris ,

Ik heb even gecheckt maar kan met mijn nieuwe @t-mobilethuis.nl account (want die is anders dan mijn ‘oude’ account) niet inloggen. Ik krijg dan de foutmelding dat de combinatie e-mail en wachtwoord niet bekend is. Ook het opnieuw aanvragen van een nieuw wachtwoord op dit nieuwe @t-mobilethuis.nl account werkt niet, want ik krijg geen mail toegestuurd in mijn prive mailadres.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JvdStaak, excuses dat het eerst niet lukte: ik heb nu het e-mailadres (jouw persoonlijke) verwijderd bij je vorige abonnement en nu kun je inloggen met de inloggegevens die ik nu naar je stuur in een privébericht.

Vergeet niet om meteen jouw wachtwoord aan te passen naar eigen smaak: My T-Mobile Thuis! 👍

Bedankt voor de reacties en ondersteuning. Het probleem is opgelost. :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +16

@JvdStaak Heel graag gedaan, top dat het hiermee opgelost is. Een prachtig weekend toegewenst en mocht je ooit nog eens hulp kunnen gebruiken, schroom dan zeker niet om contact op te nemen met de Community! 😉

Reageer