Beantwoord

inloggen t-mobile thuis

  • 20 June 2021
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

Hallo zou graag een account willen aanmaken maar dat lukt niet. probeer het wachtwoord op te vragen. Heb dit al meerdere keren geprobeerd maar krijg geen mail op het e-mail adres die ik invul. de website geeft wel aan dat hij het wachtwoord zal door sturen naar het mail adres. geen fout melding of zoiets.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 June 2021, 08:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wdaniels 

Weet je zeker dat de e-mailadres die je opgegeven hebt de juiste is dus die je ook bij het afsluiten van het abonnement hebt opgegeven?

Als je een ander e-mailadres hebt ingevoerd dan krijg je ook geen foutmelding, check ook je spam. Het kan soms ook wat langer duren voordat de mail binnenkomt en dat kan soms wel een aantal uren duren.

Jaa dit is zeker de juiste email. Heb ook de t-mobile email geprobeerd die ik heb gekregen. Geen van beide doet het.

account maken voor community ging wel foutloos

Reputatie 7
Badge +15

@wdaniels 

Ik had eens als test wachtwoord vergeten aangeklikt en dat was ook met T-Mobile thuis. Ik kreeg de mail toen de volgende dag in de ochtend pas.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @wdaniels, van harte welkom op de Community!

Ik heb meteen je account geactiveerd en een tijdelijk wachtwoord aangemaakt. De inloggegevens stuur ik nu naar je per privébericht zodat je zelf een ander wachtwoord, naar eigen smaak, kunt invoeren. Gebruik hier straks deze pagina voor: My T-Mobile Thuis. Als we je nog eens ergens bij kunnen helpen, let me know! 😄

Reageer