Beantwoord

Kunnen jullie mijn handmatige betaling verwerken s.v.p.?

  • 2 July 2021
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Op 25-06-2021 heb ik mijn laatste factuur handmatig betaald vanwege een openstaande factuur.

Dit omdat jullie vergeten waren te incasseren op 23-06-2021.

Hierover heb ik toen gebeld  en jullie zouden het verder oplossen.

Vreemd genoeg zag ik dat jullie probeerde het bedrag van 25 euro te incasseren terwijl ik jullie al had aangegeven dat ik het reeds betaald heb?

Kunnen jullie i.p.v. opnieuw proberen te incasseren mijn binnengekomen betaling verwerken s.v.p.?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 July 2021, 13:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @bezoekster, van harte welkom op de Community!

Bedankt voor het alsnog overmaken van het maandbedrag, dat is super en excuses dat er iets misgegaan leek te zijn met de incassodatum. Het is echter zo dat er deze maand op 29 juni geïncasseerd werd en niet op 23 juni, zoals je wellicht verwacht zou hebben. Het is inmiddels aan onze kant rechtgezet en je zult geen hinder meer ondervinden van een extra incasso of iets dergelijks. Mocht dit onverhoopt toch nog gebeuren (zou technisch gezien niet mogelijk moeten zijn), geef me een seintje, dan corrigeert onze finance-afdeling dit per omgaande.

Nogmaals bedankt en ik hoop dat je een geweldig weekend zult hebben! 

@Jason Dit is wat ik nu zie staan;

Maar bedankt @Jason dat je het nu gaat regelen!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @bezoekster, heel graag gedaan! Vermoedelijk was de status in jouw My T-Mobile Thuis account nog niet actueel/geüpdatet. Inmiddels is dit wel gebeurd en zie je netjes staan dat er geen openstaande rekeningen zijn: Rekeningen My T-Mobile Thuis.

Reageer