Beantwoord

1 streepje belbereik

• 25 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Het is al tijden dat ik thuis maar 1 of geen streepje bereik heb. Mensen krijgen soms automatisch de voicemail omdat ik geen bereik heb. Dit was eerder niet het geval. Gaat dit nog beter worden? Anders moet ik toch maar eens naar een andere provider gaan kijken na al die jaren tmobile.
icon

Beste antwoord door David 31 augustus 2015, 15:44

Hoi Majchan,

Heeft je collega ook last van een verminderde dekking? Op deze locatie zou de dekking namelijk ook in orde moeten zijn, zeker op 2G..

Heb je de kruistest al uitgevoerd, zoals Hajar opperde? Wat is hieruit naar voren gekomen? De simkaart is niet toevallig geknipt of vuil? Kun je deze voor de zekerheid eens voorzichtig met een droge doek schoonmaken?

Laat even weten wat er uit de kruistest is gekomen! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Tevens heb ik op het werk het zelfde 1ne streepje
Reputatie 7
Badge +20
Hi Majchan,

Welkom terug op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je weinig bereik hebt. Ervaar je dit probleem alleen thuis en op werk? Kun je mij de postcode van je werk ook geven?

Ik zie namelijk op de dekkingskaart dat er goede dekking is in jouw regio. Zou je je simkaart eens in combinatie met een ander toestel willen testen om te kijken of je dan dit probleem ook ervaart?

Laat het ons weten! 🙂
Postcode werk is: 8013 rl. Mijn collega heeft ook tmobile. Een sim kaart van 1 jaar oud en tevens maar 1 streepje.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Majchan,

Heeft je collega ook last van een verminderde dekking? Op deze locatie zou de dekking namelijk ook in orde moeten zijn, zeker op 2G..

Heb je de kruistest al uitgevoerd, zoals Hajar opperde? Wat is hieruit naar voren gekomen? De simkaart is niet toevallig geknipt of vuil? Kun je deze voor de zekerheid eens voorzichtig met een droge doek schoonmaken?

Laat even weten wat er uit de kruistest is gekomen! 🙂

Reageer