Beantwoord

2 uur bellen, verbinding wordt verbroken

• 10 mei 2017
  • 3 reacties
  • 457 Bekeken

Nadat ik een sim only abonn.heb zijn bovenstaande onderwerpen opgetreden...vreemd!
Ja..heb het ook met een ander smartphone geprobeerd,dito probleem!
Is dit een softwarematig iets,want aan de smartphone ligt het niét en heb zelfs een nieuwe nano sim ontvangen en geen verbetering!!
Wát nu te doen...????
icon

Beste antwoord door David 11 mei 2017, 10:09

Hoi Southern

Jouw vraag is ook al in dit topic opgepakt en wordt ook al onderzocht. Zou je er in het vervolg rekening mee willen houden dat je geen dubbele topics aanmaakt, dit is namelijk in strijd met de huisregels.

Aangezien dubbele topics niet zijn toegestaan, gaat dit topic op slot en voor verdere vragen en afhandeling verwijs ik je naar het eerste topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Dat het gesprek na 2 uur wordt verbroken is niet iets nieuws. Dit wordt automatisch gedaan om je te beschermen voor broekzak gesprekken. Dat je niet gebeld kan worden is wel vreemd.

Kunnen andere nummers je wel bereiken, of alleen één bepaald nummer niet? Probeer eens met je huistelefoon (als je die hebt) jezelf te bellen en luisteren wat je hoort (piepjes, een melding?).

Groet,
Hallo,

Dank voor bericht en afbreken verbinding op 120 min. is duidelijk!

Het soms niet gehoord worden wanneer iemand mij beld of dat ik dat doe.maar wel op display zien dat er connectie is vind ik ook vreemd en dat is pas gebeurd sinds ik een sim only abonn. heb en het ligt NIET aan mijn iPhone 5s..!

Het is naar mijn mening erg vreemd dat ik mijzelf kan bellen via mijn smartphone en hoor mijn ingesproken bericht op de voice...,dus geen piepjes of iets dergelijks...?!

Groeten,
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Southern

Jouw vraag is ook al in dit topic opgepakt en wordt ook al onderzocht. Zou je er in het vervolg rekening mee willen houden dat je geen dubbele topics aanmaakt, dit is namelijk in strijd met de huisregels.

Aangezien dubbele topics niet zijn toegestaan, gaat dit topic op slot en voor verdere vragen en afhandeling verwijs ik je naar het eerste topic.