Beantwoord

2g netwerk

• 26 januari 2018
  • 5 reacties
  • 1019 Bekeken

Ondersteun T-Mobile ook het 2G netwerk nog?
icon

Beste antwoord door Hajar 28 januari 2018, 13:06

Hi Dries,

Goede vraag! Wij ondersteunen het nog wel, maar alleen op hoge frequentie dus het kan zijn dat het niet altijd even goed werkt. Wij hebben in 2015 ons netwerk vernieuwd en op deze pagina lees je er alles over! Met ons 4G netwerk zijn wij het snelste mobiele netwerk van Nederland! Hiervoor heb je alleen een toestel nodig dat 4G ondersteunt! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dries,

Goede vraag! Wij ondersteunen het nog wel, maar alleen op hoge frequentie dus het kan zijn dat het niet altijd even goed werkt. Wij hebben in 2015 ons netwerk vernieuwd en op deze pagina lees je er alles over! Met ons 4G netwerk zijn wij het snelste mobiele netwerk van Nederland! Hiervoor heb je alleen een toestel nodig dat 4G ondersteunt! 🙂
Het gaat er mij om dat een nog aan te schaffen draadloze gps op 2 G werkt. Als t-mobile dat niet ondersteunt heb ik er dus niets aan. Vandaar de vraag ondersteunt t-mobile het 2g netwerk nog????
Badge +13
Je moet kijken op welke frequentie het apparaat werkt dan kan T Mobile met je meekijken maar volgens mij is dat de 1800 versie.
Oke maar 2G is toch 2G of hebben ze daarin ook nog andere frequwenties?
Reputatie 3
Badge
Nee, 2G staat gewoon voor tweede generatie.

Onder 2G valt er een aantal technologieën, waaronder GSM/EDGE (die in Europa gebruikt wordt). En elke regio gebruikt weer andere frequenties.

Doordat T-mobile 2G alleen blijkbaar op 1800Mhz aanbiedt, zal het bereik niet super zijn, maar goed genoeg voor een GPS tracker die toch alleen buiten goed werkt.

Reageer