[3053] Problemen met bellen

• Doet lekker mee
  • 3 reacties
@Lennard78
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie niets bijzonders op jouw woonadres, behalve dat de 3G dekking hier niet optimaal is. Als je nog niet kunt bellen wil je dan de netwerkinstellingen herstellen via Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in? Wi-Fi wachtwoorden komen dan wel te vervallen. Ik hoor graag van je of het heeft geholpen!

@allen
Graag alleen on-topic reageren. Dit topic gaat over de dekking op postcode 3892 dus alleen een bericht plaatsen als je bericht over deze locatie gaat. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum. Hebben anderen met T-Mobile op jouw locatie geen problemen wissel dan even van simkaart om te bepalen of het aan de simkaart of toestel ligt.

Ervaar je problemen op een andere locatie dan graag controleren of er al een recent topic is over deze locatie. Kun je dit niet vinden maak dan een eigen topic aan en vermeld in de titel de postcode waar het over gaat. Geef in je bericht duidelijk aan welke problemen je ervaart. Zie ook het topic 'Tips voor het plaatsen van een netwerkklacht'.

ik heb er ook last van vanaf gisteren tot nu toe kan ik niet bellen en ook niet gebeld worden postcode 3053

1 reactie

Reputatie 7
@sher
Welkom op het Forum! :)

De mast bij jou in de buurt heeft last van een storing gehad. Deze is inmiddels opgelost. Heb je nog steeds problemen met het netwerk? Wil je dan je toestel uit en aan zetten? Wil je laten weten of het is opgelost?

Reageer