Beantwoord

3G/4G valt totaal weg

• 5 januari 2018
  • 8 reacties
  • 562 Bekeken

Vandaag mijn 2e abonnement T-mobile onbeperkt in gebruik genomen, maar totaal geen verbinding met een netwerk. Wie heeft hier nog meer last van? Nu al grote spijt!

Groet John
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 januari 2018, 16:07

Hoi John1973,

Ik snap dat je daarvan baalt en daarom kijk ik ook direct met je mee!

Ik zie dat Jan de dekkingskaart er al bij heeft gepakt. Daar wordt aangegeven dat op jouw adres sprake is van "Buiten zeer goed en binnen goed bereik". Ik ben inderdaad benieuwd of je wel goed bereik hebt op andere locaties? Is dat het geval, dan kun je via de dekkingskaart kiezen voor "Meld een probleem"; zo kun je een melding maken van het verminderde bereik op jouw adres! Is het bereik ook op andere locaties slecht, dan is er wellicht wat anders aan de hand en wil ik je graag verder helpen, zodat je snel weer kunt genieten van jouw twee abonnementen!

Laat je het weten?

Ik heb jouw adres trouwens even verwijderd uit de titel, vanwege je eigen privacy. :)
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +14
volgens de kaart zou je goed ontvangst moeten hebben , er kan een storing zijn .
heb je overal geen netwerk of op een bepaalde plek ?
Overal in huis geen netwerk Jan op allebei de toestellen, soms een paar seconden. Test gedaan met internet speedtest, maar krijg download 2,1 en up 0,18
Reputatie 5
Badge +14
Oké, en als je buiten bent dan ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi John1973,

Ik snap dat je daarvan baalt en daarom kijk ik ook direct met je mee!

Ik zie dat Jan de dekkingskaart er al bij heeft gepakt. Daar wordt aangegeven dat op jouw adres sprake is van "Buiten zeer goed en binnen goed bereik". Ik ben inderdaad benieuwd of je wel goed bereik hebt op andere locaties? Is dat het geval, dan kun je via de dekkingskaart kiezen voor "Meld een probleem"; zo kun je een melding maken van het verminderde bereik op jouw adres! Is het bereik ook op andere locaties slecht, dan is er wellicht wat anders aan de hand en wil ik je graag verder helpen, zodat je snel weer kunt genieten van jouw twee abonnementen!

Laat je het weten?

Ik heb jouw adres trouwens even verwijderd uit de titel, vanwege je eigen privacy. :)
Bedankt voor de snelle reactie Jaimy. Buiten is het ook niet veel beter; wel aan het einde van de straat. Een bewoner uit dezelfde wijk hier, zei dat hij er ook last van had, maar dan van KPN. Volgens KPN had het te maken met de nieuwbouw al hier. Binnen een week had KPN de antenne aangepast in de mast en de ontvangst was super. Zelf had ik ook KPN, waar de snelheden van de speedtest sneller waren dan mijn vaste T-mobile glasverbinding. Ik hoop dat jullie van T-mobile zo’n zelfde actie kunnen doen. Voor de rest ben ik super tevreden over de service. Ik hoop dat we hier in Schoonhoven-Oost snel kunnen zeggen dat we inderdaad ook echt snel internet hebben, zoals de reclame aangeeft. Ik waardeer ook jouw snelle reactie Jan; goed dat er mensen zijn die met andere mensen mee willen denken. Samen sterk. Ik hou jullie op de hoogte van het verloop.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi John1973,

In dat geval zou ik zéker een melding maken op de dekkingskaart! Als duidelijk is dat een hele wijk hier last van heeft, dan is dat zeker iets voor ons om naar te kijken. Ik kan daarin uiteraard niets beloven, maar het is de moeite waard om de melding te maken!

Hou ons inderdaad maar op de hoogte! 🙂
Melding 3 dagen geleden gemaakt. Ik heb in iedergeval nog steeds geen goed werkend netwerk. Op mijn werk hebben we ook een test gedaan met een paar medewerkers, maar daar ben ik de winnaar. Ik hoop dat ik dat binnenkort ook hier thuis tegen mijn buren kan zeggen;-) Tot nu toe vind ik wel dat T-mobile snel en correct communiceerd, ik hoop uiteindelijk dat er snel een actie uit wordt gezet naar de technici in het veld, om mij en de rest van de T-Mobile klanten hier in Schoonhoven 2872 AK te laten genieten van het snelste Netwerk, zoals beloofd.
Reputatie 7
Badge +19
Ahh superfijn om te lezen dat je de service via deze community goed vindt! Daar doen we het natuurlijk ook voor. 🆒

Er zal trouwens sowieso nog contact met jou opgenomen worden naar aanleiding van de melding die je hebt gemaakt! Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Houd dus je telefoon in de gaten de komende dagen. 😃

Reageer