Beantwoord

3G-bereik: N205 - 2131 LZ HOOFDDORP

Reputatie 1
Badge
Ik volg zo nu en dan jullie website en updates!  Heel goed initiatief!

Nou het volgende:
Het 3G-bereik tussen Vijfhuizen en Hoofddorp aan de 3-merenweg (N205) is erg zwak.
Het 3G netwerk valt in de auto/bus altijd weg tussen  beide woonkernen en schakelt over op 2G, waardoor ik altijd mijn toestel opnieuw moet opstarten of de gegevens mobiele verbinding moet herstarten als ik over dit traject heb gereden (toestel: Samsung Note 2).
Ik heb een check gedaan op de website en het bereik zou in principe (buiten) in orde moeten zijn. Ik zie op de website http://www.umtsmasten.nl/ dat er in de buurt geen 3G-masten zijn (straal van 1,3 km). Alleen 2G-masten zijn er binnen die straal.

Hebben jullie een 3G-mast hier in de planning staan? 
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Warvin 6 februari 2013, 16:30

@picassootje

Ik heb zojuist een reactie gehad van onze technische afdeling met het volgende: Er komt er 1 mast bij met 6 maanden en 1 mast met 4 maanden termijn. Er staan dus 2 nieuwe 3G masten op de planning. Laat gerust een bericht achter mocht je nog meer vragen hebben. 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
@picassootje

Welkom op het Forum!:)

Helaas kan ik je vraag op dit moment niet beantwoorden. Ik heb je vraag doorgezet naar het desbetreffende afdeling. Zodra ik meer weet zal ik de informatie deponeren op het Forum. Alvast bedankt voor je geduld. 🙂
Reputatie 6
@picassootje

Ik heb zojuist een reactie gehad van onze technische afdeling met het volgende: Er komt er 1 mast bij met 6 maanden en 1 mast met 4 maanden termijn. Er staan dus 2 nieuwe 3G masten op de planning. Laat gerust een bericht achter mocht je nog meer vragen hebben. 😃
Reputatie 1
Badge
@ Warvin:

Bedankt voor je antwoord. Goed om te horen dat er wat gedaan wordt aan de 3G dekking daar. 
Tot die tijd maar even volhouden met 2G op dat stuk! haha.
Tot zover geen vragen.

Reageer