3g werkt niet

Wat nu? Alles opnieuw ingesteld zoals staat beschreven in de tmobile app. Nog steeds geen 3g! Suggesties?

21 reacties

geen suggesties sorry!
Heb inderdaad ook geen 3G 😕
Ik heb wel gewoon 3G verbinding en heb je al geprobeert om je Telefoon Uit en weer aan te zetten dat help soms ook wel is.
ik heb idd ook wel gwn dat icoontje maar werkt niet  kan ook mijn bb bundel niet opwaaarderen op ijn iphone 4s mijn bundel zou stoppen vandaag heb geen sms gehad etc
Reputatie 2
hmm, ik heb sinds vandaag ook geen 3g verbinding meer. . . . Telefoon al meerdere malen opgestart. Heb ondertussen ook 50 km gereisd en nog steeds geen 3g. Lijkt dus meer in mijn abbo te zitten dan een niet werkende mast 😞
Reputatie 6
@All,

Ik vind het vervelend om te lezen dat jullie deze problemen ervaren! Kunnen jullie me aangeven of dit nog steeds het geval is?
Hallo ik heb ook al dagen geen g3 meer kan alleen met wifi dingen doen hoe komt dit heb alles na gekenen alle instellingen staan goed
Op mijn samsung galaxy note 2
3g bedoel ik dus gisteren van beverwijk tot assen en weer terug geen Internet op me mobiel gehad en betaal er wel voor
Hallo Ruben,

Ik zit in Arnhem en heb al zeker een uur geen mobiel internet. Storing?

Groet,
Chris

Update:
In Arnhem is weer mobiel internet mogelijk.

@All,

Ik vind het vervelend om te lezen dat jullie deze problemen ervaren! Kunnen jullie me aangeven of dit nog steeds het geval is?
In beverwijk heb ik nog geen 3g ook ik haarlem niet is er wat bekend over een storing heb er nu al 3 dagen last van
Reputatie 2
Ik heb ook problemen met 3g verbinding. Thuis merkte ik er niets van omdat ik daar op wifi zit, maar toen ik vanochtend vanuit Huizen naar mijn werk ging merkte ik ik geen mobiele internet verbinding had, zowel in Huizen als in Utrecht . Onbeperkt abonnement, daar kan het niet aan liggen. 
Reputatie 6
@macmac2212

Het is inderdaad vervelend als je al drie dagen problemen ervaart met de 3G verbinding! Staan je pakketgegevens wel aan bij de netwerkinstellingen? Ook wil ik je vragen om een keer met je toestel aan de batterij eruit te halen.

@Dajestar

Zou je ook een keer met je toestel aan de batterij eruit kunnen halen? Mocht je gebruik maken van een iPhone dan kun je gaan naar instellingen - algemeen - stel opnieuw in - herstel netwerkinstellingen.
Hallo heb de baterij simkaart er uit gehad
Instellingen staan allemaal goed op me samsung galaxy note 2 ook meerdere keren geherstart en heb nu nog steeds geen 3g
Groet mac
Reputatie 6
Badge +13
Hallo macmac2212, 

Ik heb het ook een keer gehad dat ik geen 3G had. En dat alle instellingen goed stonden zoals:
Mobiele gegevens aan etc. 
Ik heb trouwens ook een Note 2. 
Bij mij stond er iets in de 'toegangspunten' verkeerd. Waardoor ik geen 3g had. 

Ga naar instelligen > Meer instellingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten 
Staat daar T-Mobile Internet met daaronder T-Mobile MMS? 
Zo ja, druk op T-Mobile Internet. 
Kijk of alles precies het zelfde staat. 

Naam - T-Mobile Internet
APN - internet
Proxy - Niet ingesteld
Poort - Niet ingesteld
Gebruikersnaam - Niet ingesteld
Wachtwoord - Niet ingesteld
Server - Niet ingesteld
MMSC - Niet ingesteld
MMS-proxy - Niet ingesteld
MMS-poort - Niet ingesteld
MCC - 204
MNC - 16
Verificatietype - PAP
Type toegangspunt - default,supl
APN-protocool - IPv4 
APN in-/ uitschakelen - APN ingeschakeld 
Drager - Niet-gespecificeerd

Als er niks bij Toegangspunten staat maak er dan een aan door op de menu knop te drukken, en 'nieuw toegangspunt' te klikken. 
En neem dan alles over wat hierboven staat. 
Dan moet het weer werken zoals het hoort. 
Zelfde probleem hier met m'n Galaxy SII.. Kwam er gisteren aan het eind van de dag achter maar aangezien ik thuis en op werk wifi heb kan het best al vanaf maandag zijn. Alle mogelijke oplossingen die hier gemeld worden geprobeerd nu, maar nog altijd geen internet helaas. Verder iemand nog tips?
Reputatie 6
@GrafGantz

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat je gebruik maakt van een verouderde simkaart. Er is een grote kans dat je hierdoor problemen met het netwerk ervaart! Om dit uit te sluiten stuur ik je kosteloos een nieuwe simkaart toe 🙂!
Heb ook heel vaak geen 3G en opeens doet ie het dan weer,het is net een stoplicht,trouwens net als het bereik voor bellen,meer laag dan hoog.
Maar nog een dik jaartje,gaan we weer shoppen,zal wel weer Vodafone worden.
Heb al tijden dit probleem,net als met het bereik met bellen,net een stoplicht.
Maar nog een dik jaartje,dan zal het wel weer Vodafone worden.
(Heb spijt bij T-mobile te gaan,spit Google maar eens door)
ik heb ook geen G3 ik woon in emmen lijk me dus een storing.ik heb een samgum s3 4G
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/grafgantz-210080/"

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat je gebruik maakt van een verouderde simkaart. Er is een grote kans dat je hierdoor problemen met het netwerk ervaart! Om dit uit te sluiten stuur ik je kosteloos een nieuwe simkaart toe 🙂!

Dank voor de snelle service, maar helaas heeft dit het probleem niet opgelost. Wat nu te doen?
Hallo ik heb een flexabb en wil in het buitenland gebruik maken van 3 g.maar ik kan geen verbinding maken.alleen via wifi.oplossing?
Ik heb al een paar weken geen 3g krijg je als DOM! antwoord het ligt aan je telefoon wat een ********

Reageer