Beantwoord

48 uur Unlimited data uitzetten

Ik heb t mobile unlimited data cadeau gehad voor 48 uur. Ik moest unlimited data AAn smsen naar 2244. Moet ik nu ook weer unlimited data UIT smsen of gaat hij vanzelf weer weg?
icon

Beste antwoord door Thalina 21 juni 2017, 15:28

Hoi Celticmyst,

Leuk dat je het cadeautje hebt geactiveerd 🙂 Dat wordt lekker veel internetten de komende uren! Je hoeft niets te doen, de bundel gaat vanzelf uit na 48 uur. Nadat je 2 dagen gebruik hebt gemaakt van deze actie wordt je abonnement automatisch weer teruggedraaid naar je huidige abonnement. Je hoeft hier dus niets voor te doen en er zijn ook geen extra kosten aan deze actie gekoppeld. Dus gewoon lekker gaan genieten! 😃 Weet je al wat je gaat doen met al die data?

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Celticmyst,

Leuk dat je het cadeautje hebt geactiveerd 🙂 Dat wordt lekker veel internetten de komende uren! Je hoeft niets te doen, de bundel gaat vanzelf uit na 48 uur. Nadat je 2 dagen gebruik hebt gemaakt van deze actie wordt je abonnement automatisch weer teruggedraaid naar je huidige abonnement. Je hoeft hier dus niets voor te doen en er zijn ook geen extra kosten aan deze actie gekoppeld. Dus gewoon lekker gaan genieten! 😃 Weet je al wat je gaat doen met al die data?

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer