Beantwoord

4G geen verschil

Ik heb 4G maar merk geen verschil met 3G!
icon

Beste antwoord door CraftyPeat 14 december 2015, 01:05

Je hebt inderdaad 4GB internet extra gekregen, dit kan je zien op je dashboard bij www.t-mobile.nl
Verder hoeft de snelheid niet veranderd te zijn. maar omdat T-mobile nationaal 4G gelanceerd heeft geven ze je die extra data zodat je optimaal gebruik kan maken van het 4G netwerk voor een maand.
Dit houdt dus niet in dat je snelheid per sé veranderd moet zijn, maar het houdt wel in dat je extra internet kan gebruiken. internet wat overigens sowieso al aardig snel is.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Goedemorgen ketelaar, kun je je vraag extra toelichten?
Bedoel je de eenmalige 4 gigabite gratis bundel en merk je geen snelheidsverschil?
Mogguh Ketelaar,

In sommige delen van het land merk je idd geen verschil, mijn ervaring is dat in mijn regio altijd al redelijk snel internet was via het 4G netwerk.
Reputatie 4
Badge +4
Helaas begrijp ik de vraag niet... Het is alsof ik zeg: "ik stap in mijn auto en merk geen verschil"... of "ik ga aan het werk en ik merk geen verschil".
Meer specifiek a.u.b.?

De 4GB extra bundel zorgt niet voor betere dekking of meer snelheid t.o.v. je standaard 0,5 / 1 / 3 GB bundel.
Je krijgt eenmalig gratis data.
Je hebt inderdaad 4GB internet extra gekregen, dit kan je zien op je dashboard bij www.t-mobile.nl
Verder hoeft de snelheid niet veranderd te zijn. maar omdat T-mobile nationaal 4G gelanceerd heeft geven ze je die extra data zodat je optimaal gebruik kan maken van het 4G netwerk voor een maand.
Dit houdt dus niet in dat je snelheid per sé veranderd moet zijn, maar het houdt wel in dat je extra internet kan gebruiken. internet wat overigens sowieso al aardig snel is.
Mensen het is toch heel simpel, 4G staat voor het (snellere) netwerk, het zou stabieler en sneller zijn dan het 3G netwerk, klopt ook op veel plaatsen. De 4 GigaBite heeft daar inderdaad niets mee te maken, was een cadeautje van T-Mobile om te vieren dat er nu landelijke dekking is op het 4G netwerk.

Tip: goed lezen wat er staat geschreven/goed opschrijven wat je bedoeld.

Reageer