Beantwoord

4G in Maastricht

Hallo, ik heb een vraag.

Sinds gisteravond zit ik opeens niet meer op het 4G netwerk. Ik krijg nog alleen maar een streepje netwerk waar een H bij komt te staan. Dit is dus niet goed! Ik heb alles al geprobeerd maar werkt niks. Dit is mij nog nooit gebeurd. Ik heb net een weekje mn nieuwe simkaart en heb nu al spijt. Hopelijk dat jullie mij kunnen helpen want betaal niet voor een abonnement zonder netwerk!!

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Amy 2 november 2015, 11:03

Hey Princesz,

Goed dat je dit aangeeft! Zoals Dave al aangeeft ben ik ook benieuwd naar de locatie waar je dit ondervindt. Ik zie namelijk op de dekkingskaart dat jouw thuislocatie prima 4G-dekking moet hebben! Verder staat H gelijk aan 3G dus je zou wel een stabiele verbinding moeten hebben. Heb je dat wel?

Ik ben benieuwd naar je reactie! Mocht je helemaal geen netwerk hebben dan wil ik je adviseren om ook eens een kijkje te nemen in dit topic. Wil je ons op de hoogte houden? We helpen je graag met het oplossen hiervan! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Vreemd dat je nu juist met je nieuwe simkaart geen 4G meer hebt 😞 zou je misschien kunnen aangeven welk toestel je hebt? heb je helemaal nergens meer 4G of alleen op 1 specifieke locatie? Indien 1 locatie, welke volledige postcode heeft deze locatie?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Princesz,

Goed dat je dit aangeeft! Zoals Dave al aangeeft ben ik ook benieuwd naar de locatie waar je dit ondervindt. Ik zie namelijk op de dekkingskaart dat jouw thuislocatie prima 4G-dekking moet hebben! Verder staat H gelijk aan 3G dus je zou wel een stabiele verbinding moeten hebben. Heb je dat wel?

Ik ben benieuwd naar je reactie! Mocht je helemaal geen netwerk hebben dan wil ik je adviseren om ook eens een kijkje te nemen in dit topic. Wil je ons op de hoogte houden? We helpen je graag met het oplossen hiervan! 🙂
Reputatie 3
Controleer is of je toestel op gsm/wcdma/lte staat

Reageer