Beantwoord

4G iphoneX 2x sneller dan 11 pro

• 6 november 2019
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Hoi!

ik heb sinds enkele dagen een nieuwe iphone 11 pro. Mijn vorige iphone 10 is naar mijn vriendin gegaan. Ik heb nu op verschillende dagen / tijden wat 4g snelheid testen gedaan.

Deze komt met de iphone 11 pro op de laatste 8 testen geen 1 keer aan de helft van de iphone 10. Beide telefoons zijn voorzien van een tmobile unlimited abbo.

De iphone 11 pro zit continu rond de 50 mbps en de iphone 10 zit continu rond de 140 mbps

Hoe is dit mogelijk?

Bedankt alvast voor de reactie.

icon

Beste antwoord door Blackbox 11 november 2019, 14:01

Hi David,

Een herstel van de netwerk instellingen op de iphone 11 did the trick. Nadat ik deze hersteld had zijn ze beide ongeveer gelijk ( 140+ )

Wel vreemd, aangezien de telefoon nieuw is en de 4g connectie hetzelfde zou moeten zijn :)

Het is er in ieder geval mee verholpen.

Groeten

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi@Blackbox,

Dat is geen verkeerde telefoon om te krijgen, erg attent van je! :grin:

Het is wel erg opmerkelijk dat er zulke grote verschillen in snelheden optreden. De tests worden dus naast elkaar uitgevoerd en niet op andere momenten, toch? 

Heb je ook al eens getest met jouw simkaart in de iPhone X en de simkaart van jouw vriendin in de iPhone 11? Het klinkt namelijk alsof de oorzaak óf je simkaart óf je iPhone is. Met een kruistest kun je dit direct uitzoeken en dan weten we gelijk wat er nodig is om dit verder op te lossen! 

Ik ben benieuwd naar de resultaten van de kruistest, keep us posted!

Hi David,

Een herstel van de netwerk instellingen op de iphone 11 did the trick. Nadat ik deze hersteld had zijn ze beide ongeveer gelijk ( 140+ )

Wel vreemd, aangezien de telefoon nieuw is en de 4g connectie hetzelfde zou moeten zijn :)

Het is er in ieder geval mee verholpen.

Groeten

Reageer