Beantwoord

4G (log in bij netwerk) werkt niet

  • 13 december 2018
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

Telkens als ik op 4G wil lukt dat niet. Er staat log in bij netwerk. Die pagina laad heletijd. Hierdoor kan ik geen 4G gebruiken. Er zit geen blokade op 4G. Dat heb ik gecheckt
icon

Beste antwoord door Folkert 13 december 2018, 09:55

Beste Abdul,

Wat voor telefoon heb je? Kijk eerst even op de T-Mobile Toestelhulp pagina om te zien of er iets mis is met je 4G netwerk instellingen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Abdul,

Wat voor telefoon heb je? Kijk eerst even op de T-Mobile Toestelhulp pagina om te zien of er iets mis is met je 4G netwerk instellingen.

Groet, Folkert
note 8, maar als ik op T-Mobile Toestelhulp pagina dan werkt die pagina niet. ik heb een andere simkaart, maar die 4G werkt wel
Beste Abdul,

Wat voor telefoon heb je? Kijk eerst even op de T-Mobile Toestelhulp pagina om te zien of er iets mis is met je 4G netwerk instellingen.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +18
En als je de simkaart waarmee het niet werkt in een ander toestel plaatst?
Zo kun je kijken of het probleem in jouw simkaart zit...

Reageer