Beantwoord

4G mobiel netwerk

  • 9 juli 2018
  • 3 reacties
  • 491 Bekeken

Goedemiddag,

Sinds 3 dagen werkt mijn 4g netwerk niet meer. Mobiel netwerk werkt alleen nog maar op 3G. Ik heb hierover gebeld met T-mobile maar werd doorverwezen naar deze website.

Iemand die mij kan helpen?
icon

Beste antwoord door Hajar 10 juli 2018, 11:30

Hi jph1981,

Ik help je graag verder! Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je je toestel wel op 4G staan? Staan je APN instellingen goed? Hieronder zie je welke APN instellingen je kan gebruiken;

Naam: T-Mobile
APN: smartsites.t-mobile
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: Niet ingesteld
MMS-poort: Niet ingesteld
MCC: 204
MNC: 16
Verificatietype: PAP
APN-Type: internet / default
APN-Protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi jph1981,

Ik help je graag verder! Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je je toestel wel op 4G staan? Staan je APN instellingen goed? Hieronder zie je welke APN instellingen je kan gebruiken;

Naam: T-Mobile
APN: smartsites.t-mobile
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: Niet ingesteld
MMS-poort: Niet ingesteld
MCC: 204
MNC: 16
Verificatietype: PAP
APN-Type: internet / default
APN-Protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4

Laat je even weten of het zo lukt?
Goedemiddag,

bedankt voor je bericht. 4G heb ik weer aan weten te zetten. Er was blijkbaar iets veranderd in mijn instellingen.

Nogmaals bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Super dat het is gelukt! En geen dank je bent altijd welkom op onze Community! 🙂

Reageer