Beantwoord

4g netwerk in het buitenland

Ik heb sinds een paar dagen steeds trager 4g netwerk tot dat is er vandaag helemaal mee op hield.
ik zit overigens sinds vandaag in België maar dit zou geen probleem moeten zijn aangezien ik door heel Europa internet heb in mijn abonnement.
Ook staan er geen blokkades aan en zit in nog lang niet aan m'n limiet.
Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Issam 3 juni 2016, 11:11

Hi Tom,

Wat vreemd zeg! Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Heb je de problemen met het 4G netwerk alleen in België of had je hier ook in Nederland last van? Met welke provider ben je verbonden in België? Zou je via de instellingen van je telefoon de netwerkselectie op handmatig willen zetten en een andere provider willen selecteren? In het buitenland zijn we afhankelijk van de dekking van één van de providers. Je kan dus toevallig op een locatie zijn waar de dekking niet optimaal is.

Heb je hier trouwens op meerdere locaties last van? Probeer je simkaart ook in een ander toestel. Of een andere simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we vaststellen of het wordt veroorzaakt door de simkaart of je toestel.

We zijn erg benieuwd naar je reactie!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Tom,

Wat vreemd zeg! Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Heb je de problemen met het 4G netwerk alleen in België of had je hier ook in Nederland last van? Met welke provider ben je verbonden in België? Zou je via de instellingen van je telefoon de netwerkselectie op handmatig willen zetten en een andere provider willen selecteren? In het buitenland zijn we afhankelijk van de dekking van één van de providers. Je kan dus toevallig op een locatie zijn waar de dekking niet optimaal is.

Heb je hier trouwens op meerdere locaties last van? Probeer je simkaart ook in een ander toestel. Of een andere simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we vaststellen of het wordt veroorzaakt door de simkaart of je toestel.

We zijn erg benieuwd naar je reactie!
Bedankt voor je reactie Issam! Ik had er in NL ook al last van dus daar kan het niet aan liggen. Maar ik ga eens aan de slag met je andere tips en hopelijk kan ik het daar mee oplossen! Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Tom,

Graag gedaan, jij ook bedankt voor je snelle reactie.

Hmm vreemd. Als je hier in het Nederland ook al last van hebt dan zou het aan je telefoon of aan de simkaart moeten liggen. Niet aan het netwerk dus..

Laat ons weten wat je bevindingen zijn. We zijn erg benieuwd!

Ik wens je voor nu nog een prettig verblijf toe in België. 😉

Reageer