Beantwoord

4G netwerk installeren

• 13 juli 2016
  • 7 reacties
  • 273 Bekeken

Wil graag 4G netwerk installeren
icon

Beste antwoord door KoenM 13 juli 2016, 10:47

Hoi Ineke,

Welkom op het forum!

T-Mobile heeft als enige provider standaard 4G op haar abonnementen en prepaid. Hierdoor maak je automatisch verbinding met het 4G netwerk. Maar zoals ramontor al aangaf, dient je telefoon wel ingesteld te staan om verbinding te kunnen maken.

Je vind deze optie bij 'Instellingen' - 'Meer' - 'Mobiele netwerken' - 'Voorkeursnetwerk'. Hier kies je voor de LTE/4G optie.

Laat je even weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

7 reacties

Op mijn toestel met abbement van t mobile
Graag antwoord
hoort in je telefoon onder netwerk opties te staan, als je een android hebt ga je naar settings en zoek je naar mobile networks, bij network mode kan je dan het type verbinding kiezen.
Reputatie 6
Hoi Ineke,

Welkom op het forum!

T-Mobile heeft als enige provider standaard 4G op haar abonnementen en prepaid. Hierdoor maak je automatisch verbinding met het 4G netwerk. Maar zoals ramontor al aangaf, dient je telefoon wel ingesteld te staan om verbinding te kunnen maken.

Je vind deze optie bij 'Instellingen' - 'Meer' - 'Mobiele netwerken' - 'Voorkeursnetwerk'. Hier kies je voor de LTE/4G optie.

Laat je even weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ineke,

Fijn om te zien dat je al reacties hebt gehad. Ik zie dat je vanmorgen ook in een van de T-Shops bent geweest en mijn collega een MB-Verdeler voor je geactiveerd heeft.

Was dit wat je bedoelde met 4G activeren? Er is namelijk ook verder geen blokkade bij je actief en je zou dus gewoon gebruik moeten kunnen maken van 4G op jouw toestel. :8

Ben benieuwd naar je reactie!
Dank je voor de reaktie. Ik ben na tevredenheid geholpen . Super ,top!!!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ineke,

Heel fijn om te horen! 🙂 Veel plezier met je MB-Verdeler!

Reageer