Beantwoord

4G op S5 mini?

Hallo,

Ik heb een s5mini en vraag mij af ik 4g kan ontvangen op mijn telefoon.
Hij blijft altijd op H of H+ staan.
Ik weet niet beter, 3g heb ik ook nog nooit gezien.
4g is er wel in onze omgeving.
Wel heb waarschijnlijk een ontzettend oude simkaart, wellicht dat het ook daar aan kan liggen.
Kan iemand dat voor mij uitzoeken?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Hajar 29 maart 2016, 14:06

Hi JGebbink,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Zoals Pilovali ook aangeeft ondersteunt jouw toestel wel de 4G frequentie. Ik heb ook de dekking in jouw regio gecontroleerd en zie dat je wel 4G dekking hebt. Je simkaart daarintegen lijkt wel verouderd. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Op deze pagina kun je de simkaart activeren. Zorg er wel voor dat je 4G aan hebt staan wanneer je de nieuwe simkaart hebt. Dit doe je als volgt; instellingen > Meer netwerken > Mobiele netwerken > Netwerk modus> LTE/WCDMA/GSM.

Laat je mij weten of je met de nieuwe simkaart wel 4G dekking hebt?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

De S5 Mini ondersteund elke 4G frequenties van T-Mobile.
Staat 4G wel ingeschakeld op je telefoon?

Hoe oud is je simkaart? Heb je die misschien geknipt?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi JGebbink,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Zoals Pilovali ook aangeeft ondersteunt jouw toestel wel de 4G frequentie. Ik heb ook de dekking in jouw regio gecontroleerd en zie dat je wel 4G dekking hebt. Je simkaart daarintegen lijkt wel verouderd. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Op deze pagina kun je de simkaart activeren. Zorg er wel voor dat je 4G aan hebt staan wanneer je de nieuwe simkaart hebt. Dit doe je als volgt; instellingen > Meer netwerken > Mobiele netwerken > Netwerk modus> LTE/WCDMA/GSM.

Laat je mij weten of je met de nieuwe simkaart wel 4G dekking hebt?
Oke Dank je wel!
Wacht ik op de nieuwe simkaart.
Reputatie 7
Badge +20
Top! Ik hoor graag van je of de nieuwe simkaart heeft geholpen. 😳
Super! Vandaag nieuwe simkaart ontvangen. Direct geactiveerd, en heb nu 4g.
Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +20
Aaahh super dat het heeft gewerkt! Nu kun je weer gebruik maken van ons snelle 4G netwerk! Ik wens je veel plezier met je toestel en als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij weten!

PS: zou je jezelf willen voorstellen in dit topic? We zijn wel benieuwd naar wie je bent! 🙂

Reageer