Vraag

4G traag met iPhone 6

• 16 juni 2015
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Hallo,
Ik heb sinds 0,5 maand de iphone 6 en mijn abonnement bij jullie verlengd.
Toch heb ik mijn normale internet snelheid nog lang niet terug.
Ik kan nauwelijks internet pagina's openen of apps downloaden.

De netwerkradar zegt dat ik een downloadsnelheid van 65 kbps heb.

Ik hoop dat er een oplossing voor is.

Gr. Maarten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Maarten,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum! 🙂 Alleen de reden is niet zo leuk, want je internetsnelheid is inderdaad wel erg traag! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en dat het probleem is opgelost. Klopt het dat je weer lekker snel kunt internetten?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Ik heb ditzelfde probleem, ik betaal € 26.- ex btw voor een bundel van 5000mb en het lukt niet om een webpagina via 4g te downloaden. Speedtest.... Een lachertje, als het al lukt krijg ik waardes als 0,06 mbs download en 0,26 mbs upload. Vorige week zaterdag maar weer eens geklaagd hierover, zou binnen drie dagen worden teruggebeld. Vandaag zelf gebeld: nee meneer, hier staan twee weken voor! Treurig....
Reputatie 6
Ik heb ditzelfde probleem, ik betaal € 26.- ex btw voor een bundel van 5000mb en het lukt niet om een webpagina via 4g te downloaden. Speedtest.... Een lachertje, als het al lukt krijg ik waardes als 0,06 mbs download en 0,26 mbs upload. Vorige week zaterdag maar weer eens geklaagd hierover, zou binnen drie dagen worden teruggebeld. Vandaag zelf gebeld: nee meneer, hier staan twee weken voor! Treurig....

Hallo Demka,

Vervelend dat je dit ervaart. Welke server gebruik je (neem aan dat je de Speedtest App gebruikt?). Zou je eens willen kijken wat je behaald op de server Amsterdam-KPN?

Gebruik je ook de Iphone? Heb je de problemen sinds kort? Waar heb je de problemen? Hoe oud is je simkaart? Heb je een ander toestel geprobeerd, zelfde probleem? Waar woon je?

Wellicht komen we hierna iets verder met je probleem.

Reageer