Beantwoord

4G voor thuis bevalt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb een 4g voor thuis abbonement afgesloten maar verbruik meer data dan ik had verwacht. Ik ben zeer ontevreden over dit alles en zit hier nog bijna 2 jaar aan vast! Dit is gewoon k*t. Na de eerste week is het internet al op de theorie van internet bijkopen is leuk maar als je verbinding wegvalt kun je opnieuw beginnen. Hoop dat mensen niet zo dom zijn om hier niet in te trappen. Ik ben echt zeer ontevreden en dit is het laatste wat ik bij jullie heb afgesloten.
icon

Beste antwoord door tmoesel 15 maart 2019, 10:35

Als je nog binnen de eerste maand zit kan je er nog kosteloos vanaf, anders voor lotgenoten zie:
https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Als je nog binnen de eerste maand zit kan je er nog kosteloos vanaf, anders voor lotgenoten zie:
https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678

Reageer