Beantwoord

4G weg op iPhone 6


  • Debutant
  • 0 reacties
Sinds gisteren is mijn toestel geswitcht naar 3G. Ik heb een zacht reset gedaan, ik heb netwerk instellingen hersteld, aan-uit gezet, maar onveranderd 3G terwijl ik anderhalf jaar lan probleemloos 4G had en altijd hetzelfde toestel. Ik begrijp er niets van.
icon

Beste antwoord door Issam 21 juni 2016, 14:36

Hoi JPD,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Het is natuurlijk minder leuk dat je geen verbinding meer kan maken met het 4G netwerk. Ervaar je dit op 1 specifieke locatie? Ik heb namelijk de dekking op jouw thuislocatie bekeken en dit ziet er goed uit. Je zou dus verbinding moeten kunnen maken met het 4G netwerk. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Controleer ook of je hetzelfde ervaart op andere locaties.

Ik zie dat je in de tussentijd ook telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Onze collega's hebben het voor je doorgezet naar de technische afdeling. Zij zullen je van meer informatie en een oplossing voorzien. We zullen het dus even moeten afwachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi JPD,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Het is natuurlijk minder leuk dat je geen verbinding meer kan maken met het 4G netwerk. Ervaar je dit op 1 specifieke locatie? Ik heb namelijk de dekking op jouw thuislocatie bekeken en dit ziet er goed uit. Je zou dus verbinding moeten kunnen maken met het 4G netwerk. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Controleer ook of je hetzelfde ervaart op andere locaties.

Ik zie dat je in de tussentijd ook telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Onze collega's hebben het voor je doorgezet naar de technische afdeling. Zij zullen je van meer informatie en een oplossing voorzien. We zullen het dus even moeten afwachten.

Reageer