Beantwoord

4G+ Xperia Z5

• 11 januari 2016
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Heb een smsje ontvangen van t-mobile over het nieuwe netwerk. Me telefoon is een Sony Xperia z5. Die is geloof ik 4G+ ready. Sneller internet is intersant maar word me snelheid ook een wat sneller nadat me 3 Gb verbruikt is? Ik kan namelijk net een WhatsApp sturen als me Mbs op zijn...
icon

Beste antwoord door iamPuk 11 januari 2016, 22:44

De minimale snelheden na het bereiken van het limiet worden niet gewijzigd.

Ook al heb je de minimale snelheid dan zou je nog gewoon Whatsappies kunnen versturen en ontvangen. Zitten er foto's en/of video's erbij dan is het ander verhaal.

Als dat niet het geval is loop dan de instellingen van mobiel internet eens na. Die kan je op deze pagina terug vinden. Heb je wijzigen aangebracht vergeet die niet op te slaan en het toestel opnieuw op te starten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
De minimale snelheden na het bereiken van het limiet worden niet gewijzigd.

Ook al heb je de minimale snelheid dan zou je nog gewoon Whatsappies kunnen versturen en ontvangen. Zitten er foto's en/of video's erbij dan is het ander verhaal.

Als dat niet het geval is loop dan de instellingen van mobiel internet eens na. Die kan je op deze pagina terug vinden. Heb je wijzigen aangebracht vergeet die niet op te slaan en het toestel opnieuw op te starten.

Reageer