Vraag

4G zeer traag met iPhone 6

Hallo,
Ik heb sinds 1,5 maand de iphone 6 en een abonnement bij jullie afgesloten.
Mijn bundel was op en ik heb een bundel bijgekocht, inmiddels is er een nieuwe maand ingegaan
maar ik heb mijn normale internet snelheid nog lang niet terug.
Ik kan nauwelijks internet pagina's openen of apps downloaden.

De netwerkradar zegt dat ik een downloadsnelheid van 24 kbps heb.

Ik hoop dat er een oplossing voor is.
Groetjes Emma

16 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Emma,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vervelend dat je nog geen snel internet hebt! 😞

Ik heb hier direct een melding van gemaakt bij de technische afdeling. Zij pakken dit op en zorgen er voor dat je snel weer gebruik maakt van de juiste snelheid.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂
Bedankt, het is nu opgelost! 🙂
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn abonnement is in mei verlengd en daarbij heb ik een iPhone 6 gekocht. Toen mijn oude abonnement nog liep deed mijn 4g verbinding het prima. Ik heb nog voldoende mb's in mijn pakket maar het lijkt erop dat mijn snelheid niet gereset is. Nu heb ik mijn instellingen van 4g afgehaald en terug gezet naar 3G en nu werkt het prima. Wat is hier de reden van?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Maickzelf,

Goed dat je dit even checkt! :)

Ik weet zelf niet precies wat de reden is, ook omdat je eerst wel 4G hebt gehad en het in orde lijkt te zijn qua dekking en dergelijken. Daarom heb ik dan ook voor jou een case ingeschoten om te laten onderzoeken waar het probleem zit! Hier word je spoedig over geïnformeerd.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het dan weten! 🙂
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem
Het 4g netwerk is extreem traag, apps en safari laden heel langzaam. Kan iemand mij helpen?
Reputatie 5
@Mickey2015

Excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels via Facebook bent geïnformeerd.
Helaas heb je je MB's op hoge snelheid verbruikt, hierdoor is je snelheid verlaagd naar 64kbps.
Mocht je dit probleem ook ervaren wanneer je nog MB's op hoge snelheid bezit dan vernemen wij dit graag van je!
Hallo, ik heb een zelfde sort problem als Emma, Ik heb sinds ook 1,5 maand de iphone 6 en een abonnement bij jullie afgesloten.
Mijn bundel was op en ik heb een bundel bijgekocht, inmiddels is er een nieuwe maand ingegaan
maar ik heb mijn normale internet snelheid nog lang niet terug.
Ik kan nauwelijks internet pagina's openen of apps downloaden.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Corien83,

Goed dat je dit even aankaart!

Op 9 juni heb je het verzoek ingediend om je databundel te deactiveren. Om gebruik te maken van snel internet heb je wel een databundel nodig, anders zit je op de basissnelheid van 64 kbps, dit is niet erg snel! :S Als je weer snel zou willen internetten kun je via je My T-Mobile onder 'Bundels aanpassen' weer een databundel activeren.

Als we je hier nog bij kunnen helpen of je hebt nog vragen, laat het ons dan weten! 🙂
Mijn internet in sinds dat mijn nieuwe abonnement is ingegaan sta ik bij de tmobile winkel zeggen ze meneer hier heb ik geen verstand van wat moet ik nu doen ??
Ik hoop wat te horen
Hoi Riempie95, welkom op het forum.

Wat is precies het probleem? Ervaar je traag of juist helemaal geen internet?
Heb je je abonnement bij T-Mobile verlengd, of ben je een nieuwe klant?

Als je deze vragen zou kunnen beantwoorden, kan iemand er weer op inhaken en je verder op weg helpen. 🙂
beste kaassausje
Ik heb me abonnement verlengd bij tmobile de periode dat ik nog met mijn oude abonnement op mijn iphone 6 zat kon ik youtube filmpjes kijken en dingen opzoeken met misschien nog wel sneller internet als me wifi maar nu kan ik alleen nog maar whatsappe en voorderest iets opzoeken duurt nu zolang dat ik nog geen geduld heb gehad om te kijken of die facebook kan openen
Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb verstreken en dat iemand mij kan helpen
Reputatie 7
Badge +20
Hey Riempie95,

Goed dat je dit even checkt! :)

Er waren de afgelopen dagen werkzaamheden aan het netwerk in jouw omgeving waardoor je hinder aan het netwerk kon ondervinden. Dit zou ondertussen wel opgelost moeten zijn!

Je dit topic erop naslaan voor wat tips en suggesties! Misschien kom je daar dan verder mee.

Laat even weten of het allemaal gelukt is en je nu rap kunt surfen! 😉
Hey David
Mijn abonnement ging in halverwege juli in en sinds dien heb ik het dus denk dan toch dat er iets mis is of heeft u andere mogelijkheden
Zit eraan te denken om mijn iPhone maar te verkopen ofzo iets
Want ik kan er nu bijna niets mee alleen whatsappen zonder WiFi
Terwijl ik 4g heb
Mvg michel
Reputatie 6
Badge +16
Hi Michel,

Het is uiteraard niet de bedoeling dat je hiervoor je toestel moet verkopen. We kijken graag samen met je naar een oplossing.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je momenteel geen internet bundel actief hebt staan. Dit betekent dat je onbeperkt toegang hebt tot het internet, maar tegen een lage snelheid. Om je in ieder geval toegang te geven tot het snelle internet heb ik de 500MB bundel ingeschakeld. Mocht je meer MB's nodig hebben dan kan je dit bij ons aangeven, we passen dit graag voor je aan!

Als je nog aanvullende vragen hebt dan kan je altijd contact met ons opnemen. 🙂
Hallo issam
Ik zal je oprecht vertellen je bent een topper ik kan weer normaal internetten nou zou ik graag 3 Gb internet willen hebben aangezien ik best vaak iets moet opzoeken
Ik ben tevreden over dit forum het enige jammere is nog dat je in de winkel een beetje raar word behandeld maar daar kunnen jullie niets aan doen
Ik hoop dat jullie voor mij dat aankunnen zetten zodat ik niet naar de winkel hoef
Ik hoop van u te horen
Mvg michel
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michel,

Issam is inderdaad een topper! Super bedankt voor je compliment over onze service! Wij proberen hier op het forum onze klanten ook zo goed mogelijk te helpen dus goed om te horen dat het wordt gewaardeerd! :D

Je internet bundel is verhoogd naar 3GB. Als je in de toekomst je internet bundel zelf wilt aanpassen dan kan dat via My T-Mobile. Je hoeft daarvoor niet naar een T-Mobile shop.

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! T-Mobile Forum team at your service! 😛

Reageer