Beantwoord

7255MZ Hengelo Gelderland slecht bereik

  • 2 februari 2016
  • 8 reacties
  • 217 Bekeken

Reputatie 3
Buiten slecht, tot matig 3G900 en 4G900, 2G geen ontvangst, bij de regen van zaterdag geen bereik
Binnen niks tot soms 3G900, soms 4G900 maar valt weg als je het toestel pakt schakeld vervolgens naar 3G900 0 strepen tot geen bereik, bij de regen van zaterdag geen bereik

Ik hoop dat hier aan wat veranderd
Anders ben ik bang als ik daar vaker ben T-Mobile naar jaren toch moet opzeggen

Dekkingskaart klopt niks van
3G Buiten redelijk, binnen beperkt bereik
buiten slecht of matig, bij regen niks, binnen 0 strepen bij regen niks
4G Buiten redelijk, binnen beperkt bereik,
buiten slecht bij regen niks, binnen zeer slecht bij regen niks

Kpn en Vodafone hebben er wel goed bereik op beide 3G2100, Vodafone heeft er een mast staan met Kpn erin
T-Mobile loopt weer achter de feiten aan, in die regio is het bereik erg slecht (achterhoek), zelfs met 900mhz blijft het slecht

Ik ben bang als ik daar vaker ben t-mobile naar jaren toch moet opzeggen
icon

Beste antwoord door David 4 februari 2016, 12:51

Hey Ricardo,

Normaal help je de anderen altijd met netwerkproblemen en nu zit je zelf met problemen. :S

Goed dat je hier gelijk melding van hebt gemaakt en ik zie dat je hier toevallig vanochtend over bent gebeld. Mijn collega heeft je geïnformeerd over de situatie rondom die postcode, maar ik zie alleen niet terug wat er precies besproken is. Heb je naar aanleiding van het gesprek nog vragen hierover?

Als we ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1
Hallo Riccardo,

Op de dekkingskaart kun je je klacht opgeven. Dan neemt een netwerkspecialist contact met je op en bespreekt hij/zij het voorval met je.

De dekkingskaart vind je hier. Zoek je postcode op en klik op "meld een probleem". Vul het formulier in en vink aan dat je wil dat T-Mobile contact met je op neemt.
Reputatie 3
Hallo Riccardo,

Op de dekkingskaart kun je je klacht opgeven. Dan neemt een netwerkspecialist contact met je op en bespreekt hij/zij het voorval met je.

De dekkingskaart vind je hier. Zoek je postcode op en klik op "meld een probleem". Vul het formulier in en vink aan dat je wil dat T-Mobile contact met je op neemt.

ik heb er al een melding van gemaakt

Trouwens mij Note 4 weet 3G900 net vast te houden binnen, 4G900 valt weg zo dra je het toestel pakt naar 3G900, zo dra ik hem in me broek zak stop heb ik geen bereik

Note 3 krijg ik geen bereik alleen noodoproepen

Samsung s4 valt 3G900 weg zo dra je het toestel pakt naar geen bereik
Reputatie 1
Even een vraagje tussendoor, hoe kun je zien met welke frequentie je telefoon verbonden is? Daar ben ik zelf ook wel nieuwsgierig naar.
Reputatie 3
Even een vraagje tussendoor, hoe kun je zien met welke frequentie je telefoon verbonden is? Daar ben ik zelf ook wel nieuwsgierig naar.
Ik gebruik de *#0011# combinatie daar kan ik zien op welke band ik zit
Reputatie 3
Badge +4
Goedemorgen XriccardoX, als ik de dekkingskaart bekijk vind ik het al niet om over naar huis te schrijven.


4G dekking






3G dekking





Goed dat je hiervan melding hebt gemaakt via "Meld een probleem" bij de dekkingskaart: https://www.t-mobile.nl/dekking

Houd je ons op de hoogte als je een terugkoppeling hebt gekregen van de netwerkspecialisten?

Grt
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ricardo,

Normaal help je de anderen altijd met netwerkproblemen en nu zit je zelf met problemen. :S

Goed dat je hier gelijk melding van hebt gemaakt en ik zie dat je hier toevallig vanochtend over bent gebeld. Mijn collega heeft je geïnformeerd over de situatie rondom die postcode, maar ik zie alleen niet terug wat er precies besproken is. Heb je naar aanleiding van het gesprek nog vragen hierover?

Als we ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!
Reputatie 3
Hey Ricardo,

Normaal help je de anderen altijd met netwerkproblemen en nu zit je zelf met problemen. :S

Goed dat je hier gelijk melding van hebt gemaakt en ik zie dat je hier toevallig vanochtend over bent gebeld. Mijn collega heeft je geïnformeerd over de situatie rondom die postcode, maar ik zie alleen niet terug wat er precies besproken is. Heb je naar aanleiding van het gesprek nog vragen hierover?

Als we ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!

Sorry dat ik zo laat reageer, maar ben de laatste tijd erg druk
Ja klopt de laatste heb ik er geen tijd voor maar komt wel weer

Er gaat daar niks veranderen aangezien er maar weinig gebruikers daar zijn maar gelukkig ben ik daar maar 1 keer per jaar

Heb wel een vraag ik wilde mij forum naam veranderen van XriccardoX naar Hcblids

Gr Ric
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ric,

Gelukkig ben je daar maar eens per jaar. Hopelijk komt er in de toekomst nog verandering in. Helaas is er nu nog geen planning voor die locatie.

Ik heb overigens je forumnaam aangepast. 🙂

Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen betekenen? Hopelijk tot snel op het forum weer! 😉

Reageer