Beantwoord

Aanzetten betalen per mb

• 7 februari 2019
  • 3 reacties
  • 686 Bekeken

Betalen per mb is voor mn prepaid weer uitgezet, ik heb voldoende saldo en in mn profiel staat dat ik betalen per mb aan heb staan echter werkt t niet. Enkel als ik op een wifi verbinding zit.

Elke keer als mn saldo laag is en ik de optie opnieuw probeer aan te zetten hetzelfde liedje en deze keer al dagen zonder internet, zeer storend!

iemand de verlossende tip hoe ik dit weer werkend krijg?
icon

Beste antwoord door David 8 februari 2019, 12:47

Hi Vyctorya,

Ik heb het direct voor je nagekeken, maar ik zie op jouw My T-Mobile ook dat betalen per MB gewoon ingeschakeld staat. Wanneer je beltegoed op of te laag is, dan klopt het dat je niet kunt mobiel internetten, aangezien er wel tegoed moet zijn om van te kunnen internetten. Ik raad doorgaans aan om minimaal €1,- te behouden, anders worden de diensten namelijk uitgeschakeld tot er weer opgewaardeerd wordt.

Zou je kunnen aangeven welke telefoon je hebt en of mobiel internet wel aan staat in jouw instellingen? Het zou namelijk moeten werken, want je hebt nu genoeg beltegoed en geen blokkades aan onze kant staan.

We horen het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Vyctorya,

Ik heb het direct voor je nagekeken, maar ik zie op jouw My T-Mobile ook dat betalen per MB gewoon ingeschakeld staat. Wanneer je beltegoed op of te laag is, dan klopt het dat je niet kunt mobiel internetten, aangezien er wel tegoed moet zijn om van te kunnen internetten. Ik raad doorgaans aan om minimaal €1,- te behouden, anders worden de diensten namelijk uitgeschakeld tot er weer opgewaardeerd wordt.

Zou je kunnen aangeven welke telefoon je hebt en of mobiel internet wel aan staat in jouw instellingen? Het zou namelijk moeten werken, want je hebt nu genoeg beltegoed en geen blokkades aan onze kant staan.

We horen het graag van je!
Hallo David,

bedankt voor t nakijken, mobiel internet staat aan in mn instellingen. Ik heb ook al een reset gedaan van alle netwerkinstellingen, zonder succes.
Ik gebruik een iPhone SE met de laatste software update.

voor mijn gevoel staat alles correct ingesteld maar ik kan zonder wifi geen gebruik maken vh internet
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Vyctorya,

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat de bundel is gereset en er een coulance is toegepast. Ik zie niet goed terug of alles nu weer in orde is, dus vandaar nog even mijn vraag of alles nu is opgelost? Zo niet, let me know, dan kijken we graag verder met je mee! 😃

Reageer