Beantwoord

Abonnement bij een tussenpartij afsluiten

Ik heb eergisteren een medewerker van verkoop afdeling gesproken en in haar verkooppraatje, kreeg ik iets verbazingwekkend te horen. Ik wil nu graag hier dit gaan verifiëren.
Ik heb een pre order bij een tussenpartij geplaatst en de verkoopster wou mij overhalen om bij haar mijn abonnement te gaan verlengen, omdat ik bij deze tussenpartij te maken heb met een minder T-Mobile netwerk. Zij beschikken niet over een eigen netwerk en zij moeten dan bij T-Mobile netwerk gaan opkopen. Ik vond het maar een raar verhaal en de verkoopster heeft in totaal 3 keer herhaald.

Ik geloof niet dat T-mobile het toelaat dat een verkoper hierover mag liegen, maar ik kan het mij ook niet voorstellen dat de netwerk slechter is dan als je het abonnement bij tussenpartij (belsimpel, mobiel.nl ect.) gaat afsluiten.

Ik hoop dat ik hier een antwoord hierop kan krijgen.

Groet,

Sakuragi
icon

Beste antwoord door David 1 december 2017, 12:55

Hoi Sakuragi,

Dit is inderdaad compleet niet het geval! Allereerst mijn excuus dat jou dit verteld is!

Wanneer je bij een derde partij een abonnement neemt, dan word je gewoon bij ons netwerk en in onze systemen aangemeld. Je maakt dus gewoon gebruik van het netwerk van T-Mobile, ook wanneer je bij een derde partij een contract afsluit. Het grootste verschil is dat je voor problemen met een telefoon of contract contact op moet nemen met de partij waar je jouw contract hebt afgesloten en afhankelijk bent van hun voorwaarden. Het netwerk staat daar dus helemaal los van, dus het is kwalijk dat jou onwaarheden zijn verkocht.

Zou je mij, in een privébericht, de naam en het moment van bellen kunnen sturen? Ik wil hier namelijk graag verder achteraan, zodat dit in de toekomst niet verder voorkomt. Ik begrijp dat jij daar verder op dit moment niets aan hebt, maar ik wil je in ieder geval alvast wél bedanken dat je dit verhaal nog even aan de kaak stelt.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet en als we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +11
Dat is ook niet zo als je een abonnement neemt van tmobile , zelfde netwerk en snelheid !
Dan betekent dus dat de verkoopster heeft gelogen over de slechter netwerk!
Ik had ook gezegd dat ik het een raar verhaal vond, maar ze bleef volhouden....
Reputatie 7
Badge +14
Mensen gaan ver om iets te verkopen😡
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sakuragi,

Dit is inderdaad compleet niet het geval! Allereerst mijn excuus dat jou dit verteld is!

Wanneer je bij een derde partij een abonnement neemt, dan word je gewoon bij ons netwerk en in onze systemen aangemeld. Je maakt dus gewoon gebruik van het netwerk van T-Mobile, ook wanneer je bij een derde partij een contract afsluit. Het grootste verschil is dat je voor problemen met een telefoon of contract contact op moet nemen met de partij waar je jouw contract hebt afgesloten en afhankelijk bent van hun voorwaarden. Het netwerk staat daar dus helemaal los van, dus het is kwalijk dat jou onwaarheden zijn verkocht.

Zou je mij, in een privébericht, de naam en het moment van bellen kunnen sturen? Ik wil hier namelijk graag verder achteraan, zodat dit in de toekomst niet verder voorkomt. Ik begrijp dat jij daar verder op dit moment niets aan hebt, maar ik wil je in ieder geval alvast wél bedanken dat je dit verhaal nog even aan de kaak stelt.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet en als we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Hi David,

Bedankt voor jouw uitleg. Ik heb geen zin om het op de persoon te spelen (ik ben sws de naam van uw collega vergeten). Ik wou alleen weten hoe het precies in elkaar zat.

Reageer