Beantwoord

[Afgerond] Werkzaamheden mobiel netwerk 16 januari 2019

  • 16 januari 2019
  • 3 reacties
  • 1059 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11490 reacties
Hi allemaal,

We voeren zo een update op ons netwerk uit, ter verbetering van de kwaliteit van het netwerk.

Het kan gebeuren dat je daardoor een korte periode even geen mobiel netwerk hebt. We doen ons uiterste best om ongemak tot een minimum te beperken!

Wanneer we een update hebben, dan laten we het hier weten!
icon

Beste antwoord door David 16 januari 2019, 12:25

[Update 12:25]

De werkzaamheden zijn succesvol afgerond! 😃 We hebben geen signalen ontvangen dat er impact was door de werkzaamheden.

Vragen? Let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
[Update 12:25]

De werkzaamheden zijn succesvol afgerond! 😃 We hebben geen signalen ontvangen dat er impact was door de werkzaamheden.

Vragen? Let us know!
Reputatie 1
Hallo David / T-Mobile,

Het is fijn dat jullie aangeven dat er een update komt of zelfs is geweest.

Nu is mijn vraag waarom niet meteen vermelden wat deze update inhoud:
  • wat gaan wij als mobiele beller daarvan merken
  • u geeft aan ter verbetering van het netwerk ???
Ik vind dat T-Mobile redelijk goed communiceert met haar klanten t.o.v. andere providers zeer zeker.maar een beetje meer uitleg is nooit verkeert.


Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mari,

Van deze verandering zul je niet direct iets merken. We hebben eerder deze week problemen gehad met ons mobiele netwerk. Er was vervolgens een wijziging in ons netwerk nodig en dat is waar deze werkzaamheden voor waren. Aangezien er geen impact was heb je daar verder tijdens de werkzaamheden gelukkig ook niets van gemerkt! 🙂

Reageer