Beantwoord

Al 4 maanden drama verbinding met iphone8 plus

• 20 januari 2018
  • 2 reacties
  • 341 Bekeken

Mijn vrouw heeft sinds 16 oktober een iphone 8 plus. Heel vaak slechte verbinding of geen verbinding. Toestel draait op laatste IOS, daar zitten allen fix in.
Mijn iphone 7 plus werkt gewoon goed. Ik lees heel veel over de slechte verbinding met iphone 8. Echter zie ik nergens een oplossing.

Graag een oplossing voor de MEGA irritante probleem.
icon

Beste antwoord door Hajar 22 januari 2018, 09:52

Hi Arjan,

Wat jammer dat je dit probleem ervaart. Dit is inderdaad een bekend probleem bij ons. In dit topic kun je meer informatie over vinden. Je kan in dit geval het beste je toestel ter reparatie aanbieden. Je toestel wordt dan onderzocht en als onze reparatiepartner constateert dat de genoemde klachten onder dit issue vallen zal het toestel worden omgeruild.

Omdat er al een algemeen topic is over dit onderwerp, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik heb geen oplossing maar weet dat tmobile er mee bezig is .
Reputatie 7
Badge +20
Hi Arjan,

Wat jammer dat je dit probleem ervaart. Dit is inderdaad een bekend probleem bij ons. In dit topic kun je meer informatie over vinden. Je kan in dit geval het beste je toestel ter reparatie aanbieden. Je toestel wordt dan onderzocht en als onze reparatiepartner constateert dat de genoemde klachten onder dit issue vallen zal het toestel worden omgeruild.

Omdat er al een algemeen topic is over dit onderwerp, gaat dit topic op slot.