Beantwoord

Al een paar dagen geen netwerk

  • 23 februari 2017
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb al een paar dagen geen netwerk. Normaal zag ik 4g staan en nu maar h+
Hoe is dit mogelijk als ik nog een abonnement heb?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 23 februari 2017, 15:16

Hoi Shifaniq,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Heb je al gekeken op de storing pagina van T-Mobile? Op deze pagina kan je je postcode invoeren en kijken of er bij jou een storing is. Is er nu geen storing te bekennen dan kan je op deze zelfde pagina een probleem melden. Klik op MELD een PROBLEEM en dan kan T-Mobile uitzoeken wat er aan de hand is.

Succes!
In afbeelding is te zien waar Meld een probleem staat!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Shifaniq,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Heb je al gekeken op de storing pagina van T-Mobile? Op deze pagina kan je je postcode invoeren en kijken of er bij jou een storing is. Is er nu geen storing te bekennen dan kan je op deze zelfde pagina een probleem melden. Klik op MELD een PROBLEEM en dan kan T-Mobile uitzoeken wat er aan de hand is.

Succes!
In afbeelding is te zien waar Meld een probleem staat!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het kan zijn dat je misschien (per ongeluk) je toestel op Alleen-3G heb gezet. Controleer je netwerk instellingen eens. Misschien heb je 4G gewoon uitgeschakeld ;)

Groet,

Reageer