Beantwoord

Al tijden langzaam internet (4G)

• 16 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Sinds ik van de zomer in het buitenland ben geweest (gebruik gemaakt van M-passen) werkt mijn 4G niet goed meer.
Bij het internetten en whatsappen maakt de iPhone 6s plus geen of tergend langzaam verbinding
Een foto laden in fb of whatsapp lukt gewoon niet!!

Ik heb opnieuw opgestart en ook de netwerkinstellingen gereset, maar helaas 😞 werkt nog steeds niet.
Voor de zomervakantie werkte het dus wel gewoon goed en ik heb onbeperkt internet in mijn abonnement.
icon

Beste antwoord door Thalina 18 oktober 2016, 09:43

Hoi rdomingo,

Ai, dat is natuurlijk niet fijn! Allereerst heb ik gekeken of je misschien een blokkade hebt waardoor dit kan komen, maar dat is niet het geval. Wel zie ik dat je op 27/07 jouw internetbundel hebt verwijderd. Je kunt op dit moment alleen gebruik maken van internet tegen een lage snelheid. Dit is onbeperkt internet, maar dus wel met een veel lagere snelheid dan met een internetbundel.

Gezien jouw vraag ga ik er vanuit dat je jouw internetbundel per ongeluk hebt verwijderd, foutje kan gebeuren natuurlijk! 😉 Je kunt zelf weer een internetbundel toevoegen via My T-Mobile bij Bundels aanpassen. Dan kun je weer gebruik maken van razendsnel internet! Mocht het niet lukken, laat dan even weten hoeveel MB's je wilt. Dan voeg ik de bundel handmatig toe in het systeem.

Laat je even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Top Rebecca, we horen het graag als je ons nodig hebt.
Hoi Thalina,
Bedankt voor je antwoord! Ik denk dat dat dan het probleem is.... ik heb destijds iemand van t-mobile aan de telefoon gehad en ik had de indruk dat ik juist beter internet kreeg én onbeperkt. Niet dus haha
Ik ga even kijken of ik het zelf aan kan passen en anders kom ik er op terug.
Iig alvast enorm bedankt!

Groet, Rebeca
Reputatie 6
Badge +17
Hoi rdomingo,

Ai, dat is natuurlijk niet fijn! Allereerst heb ik gekeken of je misschien een blokkade hebt waardoor dit kan komen, maar dat is niet het geval. Wel zie ik dat je op 27/07 jouw internetbundel hebt verwijderd. Je kunt op dit moment alleen gebruik maken van internet tegen een lage snelheid. Dit is onbeperkt internet, maar dus wel met een veel lagere snelheid dan met een internetbundel.

Gezien jouw vraag ga ik er vanuit dat je jouw internetbundel per ongeluk hebt verwijderd, foutje kan gebeuren natuurlijk! 😉 Je kunt zelf weer een internetbundel toevoegen via My T-Mobile bij Bundels aanpassen. Dan kun je weer gebruik maken van razendsnel internet! Mocht het niet lukken, laat dan even weten hoeveel MB's je wilt. Dan voeg ik de bundel handmatig toe in het systeem.

Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer