Beantwoord

Als ik iemand bel, krijg ik gelijk voicemail

Ik bel iemand op zijn/haar mobiele telefoon de telefoon gaat niet over maar krijg na enkele seconden van stilte de voicemail 
Waarom krijg ik geen toon dat die over gaat komt dat doordat de persoon de telefoon misschien heeft uit staan of komt dat ergens anders door
icon

Beste antwoord door Raymond 4 maart 2013, 10:31

Hoi Hartjes,
ervaar je dit alleen bij 1 persoon? Het kan inderdaad zijn dat het toestel uitstaat of buiten bereik van netwerk is. Je hoort dan geen 'overgangs'-toon, maar direct de voicemail.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Hoi Hartjes,
ervaar je dit alleen bij 1 persoon? Het kan inderdaad zijn dat het toestel uitstaat of buiten bereik van netwerk is. Je hoort dan geen 'overgangs'-toon, maar direct de voicemail.
Vraagje: als ik iemand bel of gebeld wordt, hebben we allebei geen gehoor? Wat ik wel weet is dat het foutje, aan mijn telefoon zit. Hoe kan dat? En hoe kan dit voorkomen worden want het is best irritant. Alvast bedankt!
Reputatie 4
@ krishh

Welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is inderdaad niet de bedoeling! Even ter verduidelijking; ervaar je dit probleem bij één bepaald nummer of bij ieder gesprek dat je voert? Welke melding krijg je precies te horen? Gaat het toestel nog wel over of krijg je meteen de voicemail of een bepaalde melding?

Zou je eens kunnen proberen om jouw simkaart in een ander toestel te plaatsen om te bekijken of het probleem dan ook opspeelt? Op die manier kunnen we namelijk achterhalen of het probleem mogelijk met het toestel te maken heeft. Ik hoor graag van je!
het ligt aan het netwerk van de tegenpartij,als die geen ontvangst heeft duurt het even en dan springt deze op voicemail.
tja het enige wat Tmobile doet is bij ieder probleem de simkaart de schuld geven

Reageer