Beantwoord

App bellen over wifi

  • 24 januari 2017
  • 7 reacties
  • 354 Bekeken

Mijn vrouw heeft Vodafone en had net zo'n slecht bereik in huis als ik. Vodafone heeft nu software aangeleverd zodat we nu gewoon gebeld kunnen worden. Zij maken gebruik van wifi in huis. Hoever is t-mobil met dit probleem, want ik kan alles met mijn telefoon behalve telefoneren of gebeld worden in huis
icon

Beste antwoord door Hajar 25 januari 2017, 09:29

Hi Marinusvanderzanden,

Wat jammer om te horen dat je een mindere dekking ervaart binnenshuis. Ik zie dat je dit probleem in december al hebt aangekaard en dat onze netwerkspecialisten jouw klacht hebben onderzocht. Jij woont in een nieuwe wijk waarbij het netwerk niet helemaal goed is meegebouwd waardoor er binnenshuis problemen kunnen ontstaan. Er staat geen nieuwe mast gepland op korte termijn en dus kan dit probleem nog wel even aanhouden. Wie bieden op dit moment geen app aan waarbij je over wifi kan bellen. De netwerkspecialist heeft vorige maand al aangegeven dat je momenteel in de testfase zit en dat je dus jouw abonnement kan annuleren.

Mocht je daar interesse in hebben, laat het mij dan weten dan maak ik het in orde voor je.
Bekijk origineel

7 reacties

bedankt, ik ga er werk van maken
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marinus,

Erg jammer, maar ik begrijp het ook goed. Een goede bereikbaarheid is erg belangrijk!

Ik heb jouw verzoek doorgegeven, het nummerbehoud moet je zelf aanvragen bij Vodafone. Dit moet gebeuren voor minimaal 2 werkdagen in de toekomst. Het nummer wordt daarna automatisch overgezet naar Vodafone en blijft actief bij ons tot op het moment van uitporteren. Daarna ontvang je alleen nog een eindfactuur van ons, de vaste kosten worden daarop gecrediteerd en gebruikskosten in rekening gebracht.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!
Bedankt voor je reactie, ik had begrepen dat jullie ook bezig waren met internet wifi ontwikkelingen. Ik ga dan toch liever terug naar Vodafone met behoud van mijn nummer. Ik hoor graag wat ik moet doen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marinusvanderzanden,

Wat jammer om te horen dat je een mindere dekking ervaart binnenshuis. Ik zie dat je dit probleem in december al hebt aangekaard en dat onze netwerkspecialisten jouw klacht hebben onderzocht. Jij woont in een nieuwe wijk waarbij het netwerk niet helemaal goed is meegebouwd waardoor er binnenshuis problemen kunnen ontstaan. Er staat geen nieuwe mast gepland op korte termijn en dus kan dit probleem nog wel even aanhouden. Wie bieden op dit moment geen app aan waarbij je over wifi kan bellen. De netwerkspecialist heeft vorige maand al aangegeven dat je momenteel in de testfase zit en dat je dus jouw abonnement kan annuleren.

Mocht je daar interesse in hebben, laat het mij dan weten dan maak ik het in orde voor je.
Hoi marinusvanderzanden,

Vodafone heeft zelf al eens toegegeven dat ze binnen in huis wel eens problemen hebben met hun dekking. Daarom hebben ze die app uitgebracht, dat je dus over je WiFi kan bellen. Ik heb al eens gevraagd hoe dat zit met T-Mobile en kreeg als antwoord dat ze dit niet nodig hebben omdat T-Mobile nu een perfecte dekking heeft. Zowel binnen als buiten.

Uiteraard ligt het er nog aan waar je woont, maar 99,9% heeft dekking, zie ook en controleer dit op https://www.t-mobile.nl/dekking. T-Mobile heeft niet voor niets het beste netwerk van Nederland en de wereld 🙂
de dekkingsgraad is volgens deze kaart perfect. Alleen in huis is mobiel bellen niet of nauwelijks mogelijk. Vaak maar een stip of meestal geen service. Het gaat om metrumhof rosmalen.
Reputatie 4
Badge +9
Hey Marinus van der Zanden.

Ik ga er van uit dat je mobiel bellen bedoelt? Ik raad je aan om een dekkings- postcode check te doen.

- VodaFone dekkingskaart
- T-Mobile dekkingskaart

Om precies te zien tot hoeverre de dekking bij jou is. In tegenstelling van Vodafone, moet ik eerlijk zeggen dat ik meer bereik heb met T-Mobile. Maar dat is natuurlijk afhankelijk waar je precies woont.

Groetjes,
Skyrider

Reageer