Beantwoord

apple telefoon 8 plus

• 17 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 427 Bekeken

11 maanden ellende met deze telefoon gehad tweede toestel 2 maal voor reparatie aangeboden naaf de Den Haag geweest naar Apple store nog steeds ellende. Vandaag gesprek gehad wederom klantenservice omdat ik slecht te verstaan ben al 11 maanden wilde ik van contrakt af na overleg was dat mogelijk maar moet wel 90 euro betalen van mijn AOW tje wat mij vies tegen viel .Had toch wel wat meer coulance verwacht na 11 maanden ellende zou geld toe moeten krijgen in plaats van betalen.Las op internet dat een meneer ook dezelfde problemen had en mocht overstappen op andere provider zonder extra kosten dat was coulance zei hij en is naar Vodafone gegaan en geen problemen meer met de apple 8 plus.En er zijn er heel veel met deze klachten.
icon

Beste antwoord door Rosan 18 augustus 2018, 09:55

Beste, Niet heel slim om je 06 als gebruikers naam te gebruiken terwijl er duidelijk gemeld staat dat dit zeer zichtbaar op het forum te zien is.
Niet alleen voor medeklanten ook voor kwaadwillende helaas, ik heb dit dat ook gerapporteerd medewerkers zullen dit dan ook voor je wijzigen wanneer ze deze melding zien.

Het advies van @CrisTien om niets te betalen is niet altijd heel slim voor je het weet heb je achterstallige betalingen en ben je nog verder van huis.

Mijn advies is om het op een nette manier tot een enigszins goed einde proberen te krijgen en niet zoals in de shop met een winkelverbod want als het zover is gekomen ddan moet het wel meer dan een woordenwisseling zijn geweest.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Je moet helemaal niets betalen je heb recht op een goed werkend toestel. En dan 11 maanden wachten op een goed toestel dat is veel te lang .
Ga informeren bij de rechtsbijstandhulp die kunnen je gratis helpen .
Reputatie 7
Badge +20
Ja er zijn mega veel klachten over de 8 en X in samenwerking met het netwerk van TM.
neem maar eens een kijkje in dit forum. 👎🏻 https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693
En wat @jan kelder zegt. Niets betalen, je hebt gewoon garantie en recht op een goed netwerk en IPhone.

ik zou de Koop ontbinden
Heb nog geen bevestiging gekregen maar 17 september stop ik met T Mobiel Ga nu over op KPN ander netwerk Het netwerk met T Mobiel en de 8 plus en andere toestellen gaat op de een of andere manier niet zde moeten samen voor een oplossing zorgen T Mobiel en Apple Maar ik ga daar niet meer op wachten.
Heb het helemaal gehad heb alle personen van de klantenservice gehad de ingang van de winkel is weggesleten van elke keer klagen dat het uitliep op ruzie want lag aan ons hadden nog nooit problemen gehad heb tweede toestel gehad is twee x voor reparatie geweest hielp allemaal niks de tijd wat wij er aan besteed hebben niet normaal mijn bloeddruk werd er super hoog van door de stress jaren gespaard om een mooie telefoon te kunnen kopen krijg je deze ellende. Ook bij aankoop van losse telefoon moest ik tekenen toen ik vroeg veranderd er dan wat deze man zei nee alles blijft het zelfde oke ik teken kwam ik er achter dat ik ineens een ander abonnement had. Ik had onbeperkt internet smerig dus wij weer verhaal halen. Uiteindelijk kregen we winkelverbod mochten daar niet meer komen.Nooit meer T Mobiel dat begrijp je toch zeker wel.En nu 90 euro betalen om van contract af te komen vind het schandalig. Zo ga je niet met gedupeerde om.
Reputatie 5
Badge +14
Hier schrik ik wel van dat het zo verlopen is .
Veel succes met alles en hoop dat het bij KPN je beter gaat bevallen .
Badge +13
Beste, Niet heel slim om je 06 als gebruikers naam te gebruiken terwijl er duidelijk gemeld staat dat dit zeer zichtbaar op het forum te zien is.
Niet alleen voor medeklanten ook voor kwaadwillende helaas, ik heb dit dat ook gerapporteerd medewerkers zullen dit dan ook voor je wijzigen wanneer ze deze melding zien.

Het advies van @CrisTien om niets te betalen is niet altijd heel slim voor je het weet heb je achterstallige betalingen en ben je nog verder van huis.

Mijn advies is om het op een nette manier tot een enigszins goed einde proberen te krijgen en niet zoals in de shop met een winkelverbod want als het zover is gekomen ddan moet het wel meer dan een woordenwisseling zijn geweest.
Reputatie 7
Badge +20
Hi lezers,

Mijn collega Mitch heeft van het weekend een nieuwe update in dit algemene topic geplaatst. Daar staan de laatste instructies om dit probleem op te lossen.

Aangezien er een algemeen topic is gaat dit topic op slot.