Beantwoord

Beëindigen contract ivm slecht/geen bereik.

Beste mensen,

Ik heb zojuist een hele vervelende ervaring met de “klanten”service gehad, iemand advies wat verder te doen?

Ik ben echt al jaren klant bij T-mobile, stam nog uit de “Ben” tijd. Op zich altijd tevreden geweest.
Een aantal jaar geleden zijn wij naar Barendrecht verhuisd, vanaf toen werd het bereik slechter, zeker in huis. Toen niet gelijk iets mee gedaan.... tot vorig jaar, toen was ik er klaar mee. Ik moet op zolder of in de tuin gaan staan om een normaal gesprek te kunnen voeren, heel irritant. Daardoor was bv. onze vaste telefoon opzeggen ook nog geen optie.
Vorig jaar ook een nieuwe telefoon gekregen, geen verbetering. Advies Tmobile, nieuwe simkaart proberen, gekocht, geen verbetering. Vorig jaar zijn er werkzaamheden aan een mast hier in de buurt geweest worden waardoor ‘t bereik mogelijk beter zou worden, geen verbetering. Toen wel een keer een korting gekregen vanwege huidige omstandigheden. Na van alles afgewacht/geprobeerd te hebben ben ik er nu klaar mee.
Ik betaal maandelijks een behoorlijk bedrag voor een dienst die niet (geheel) geleverd kan worden?
Overigens maakt mijn man gebruik van een ander netwerk en kan overal prima bellen.

Zojuist wederom Tmobile gesproken, erkennen ‘t probleem en geven aan dat er binnen afzienbare tijd geen verbetering verwacht wordt. Ik kreeg 2 opties: standaard 20% korting op mijn bundel of het abonnement kan per direct ontbonden worden echter mijn telefoonkosten dienen wel maandelijks betaald te worden tot einde contractperiode (nog ruim een jaar).

Met deze opties ben ik nu dus zelf de sigaar en wordt met hogere kosten opgezadeld. Een abonnement sluit je meestal af i.c.m. telefoon (ik altijd wel i.i.g.) i.v.m. de mooie korting enz..enz..
Nu word ik gedwongen om naast mijn maandelijkse kosten voor de telefoon ook nog abonnement af te sluiten om te kunnen bellen enz. bij een andere provider. Ik heb al rondgekeken en dit gaat mij beduidend meer per maand kosten.

Mijn verzoek was om ook mijn telefoon in te leveren zodat ik opnieuw een combi (voor een mooie prijs) kan afsluiten bij een andere provider. Dit is niet meer mogelijk?

Het is meer een principe-kwestie geworden, het kan er bij mij niet in dat ik als klant opgezadeld wordt met het probleem van Tmobile (plus de extra kosten die ik kwijt zou zijn per maand). Ik lees van alles over wat als je je als klant niet aan je verplichtingen houdt, andersom kan ik weinig vinden alleen mijn eigen ervaring. Jammer, klantgerichtheid is ver zoeken, wat een moeite moet ik doen omdat het netwerk van Tmobile voor mij niet meer werkt.
Dit soort dingen kunnen gebeuren maar los het klantvriendelijk op! Dit houdt voor mij in: contract ontbinden en telefoon inleveren.

Iemand een idee hoe verder? Moet dit echt via de geschillencommissie?? Niet anders op te lossen?
icon

Beste antwoord door David 14 januari 2018, 14:05

Hoi Martine,

Ik heb zojuist op jouw eigen topic gereageerd, aangezien daar ook al door een andere klant is gereageerd. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martine,

Ik heb zojuist op jouw eigen topic gereageerd, aangezien daar ook al door een andere klant is gereageerd. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.