Beantwoord

Belabberde ontvangst van internet en bellen

Toon eerste reactie

154 reacties

Reputatie 6
Nou, een 13 pagina tellend 'GTST' loopt dan toch nog goed af.

Verder denk ik dat we in het vervolg beter in de winkel onze abonnementen kunnen verlengen want dan krijg je het toestel van je keuze gelijk mee.
Is een dure les geweest.

Betreft het duurder uit zijn, ok de hoesjes zullen wel wat kosten, maar die extra €150,- per toestel zijn je eigen keuze. Niemand verplicht jou deze toestellen te kopen.

Je gaf aan dat je alle (op één na) abonnementen hebt gecanceld? Vervolgens heb je toch weer verlengd met andere toestellen? Waar en waarom dan die duurdere toestellen? Issam heeft duidelijk aangegeven dat je ook bij een reseller kunt verlengen. Daar zijn deze toestellen gewoon nog te leveren en op voorraad.

Tot over twee jaar! 😉
Hoi Koen kan je voorstellen dat ik na al het gezeur alles even zat was?
Ik heb het erg druk en om verder nog op onderzoek uit te gaan ontbrak me de tijd.
Dus we zijn in Hoogezand de T-Mobile winkel binnengestapt en hebben aan de heer achter de balie het hele verhaal uitgelegd.
Deze heer is nog aan het bellen geweest met andere vestigingen of de Neo daar nog was, maar niemand had hem meer.
Om van het hele gezeur af te zijn hebben we bij hem de 3 A5's afgenomen en de S7 edge.
We zijn door deze heer werkelijk fantastisch geholpen.
Hij is er de oorzaak van dat we nog bij T-Mobile zitten.
En ja een andere reseller geen idee maar ik was het zoeken en bellen gewoon zat.
Ik liep in Hoogezand door het winkelcentrum zag daar de T-Mobile winkel en ben gewoon even binnengewipt.
Met alle gevolgen van dien.
Maar we hebben nu alles in huis en ben tevreden dank zij die mijnheer Gideon.
Reputatie 7
Badge +20
Hi George,

Inderdaad jammer het zo is gelopen. Ik lees dat je toch voor andere toestellen bent gegaan omdat je die gelijk mee kon krijgen. Ik begrijp je keuze volkomen. Nogmaals excuses dat het niet is gegaan zoals het hoorde. Ik ben wel blij om te lezen dat mijn collega in de T-Shop jou zeer goed heeft geholpen en dat je nu tevreden bent met je verlengingen.
Reputatie 6
Hoi Koen kan je voorstellen dat ik na al het gezeur alles even zat was?
Ik heb het erg druk en om verder nog op onderzoek uit te gaan ontbrak me de tijd.
Dus we zijn in Hoogezand de T-Mobile winkel binnengestapt en hebben aan de heer achter de balie het [...]
Ik liep in Hoogezand door het winkelcentrum zag daar de T-Mobile winkel en ben gewoon even binnengewipt.
Met alle gevolgen van dien.
Maar we hebben nu alles in huis en ben tevreden dank zij die mijnheer Gideon.

Duidelijk 🙂 In ieder geval veel plezier met de nieuwe toestellen 😉

Reageer