Beantwoord

Bellen kan, maar gebeld worden niet.

• 5 juni 2017
  • 1 reactie
  • 335 Bekeken

Ik kan sinds vrijdag niet meer gebeld worden.
Ik kan zelf nog wel bellen maar als iemand mij belt krijgt die gene meteen te horen dat ik niet bereikbaar ben en dan de voicemail. Ik krijg ook niet binnen dat ik een gemiste oproep heb. En ook niet dat ik gebeld wordt.

Alle instellingen van mijn toestel samsung galaxy s7 edge staan goed!
En mijn simkaart zit er al een half jaar in dus komt niet door activering.
Hoe kan dit verholpen worden?
icon

Beste antwoord door Thalina 6 juni 2017, 10:34

Hoi Sprunkje,

Dat is natuurlijk niet handig! Ik heb in het systeem gekeken maar ik zie daar geen blokkade waardoor dit zou kunnen komen. Wat voor telefoon heb je? En kun je door niemand gebeld worden of door een specifiek persoon niet? Kun je eens kijken of je bij jouw instellingen de 'Niet storen' functie per ongeluk hebt aangezet? Dan worden bellers namelijk meteen doorverbonden met jouw voicemail. Mocht dat het niet zijn, kun je dan eens de code ##002# invoeren via jouw belapp en dan kiezen voor 'bellen'? Op die manier hef je alle doorschakelingen in één keer op. Houdt er wel rekening mee dat jouw voicemail dan verwijderd wordt, dus ook eventuele opgeslagen berichten. Als dit allemaal niet helpt, kun je dan eens jouw simkaart in een ander toestel proberen? Kun je dan wel gebeld worden?

Laat je weten of bovenstaande tips hebben geholpen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sprunkje,

Dat is natuurlijk niet handig! Ik heb in het systeem gekeken maar ik zie daar geen blokkade waardoor dit zou kunnen komen. Wat voor telefoon heb je? En kun je door niemand gebeld worden of door een specifiek persoon niet? Kun je eens kijken of je bij jouw instellingen de 'Niet storen' functie per ongeluk hebt aangezet? Dan worden bellers namelijk meteen doorverbonden met jouw voicemail. Mocht dat het niet zijn, kun je dan eens de code ##002# invoeren via jouw belapp en dan kiezen voor 'bellen'? Op die manier hef je alle doorschakelingen in één keer op. Houdt er wel rekening mee dat jouw voicemail dan verwijderd wordt, dus ook eventuele opgeslagen berichten. Als dit allemaal niet helpt, kun je dan eens jouw simkaart in een ander toestel proberen? Kun je dan wel gebeld worden?

Laat je weten of bovenstaande tips hebben geholpen?

Reageer