Beantwoord

Bellen via Wifi, 1 dag actief daarna weg ?

• 27 november 2019
  • 4 reacties
  • 405 Bekeken

Reputatie 2

Afgelopen weekend constateerde ik dat ik zowaar bellen via Wifi had. Erg prettig want de gewone dekking in huis is ronduit slecht (hiervoor krijg ik uit coulance ook een korting op de factuur). Op de telefoon het nieuwe icoontje bovenin met Wifi-symbool et een telefoonhoorn erdoorheen.
Dat duur de echter 1 dag, daarna heb ik dat niet meer gehad.  Overigens (wellicht toeval en/of andere oorzaak) liep de batterij van de telefoon die dag ook extreem snel leeg.
Weet iemand waarom bellen via Wifi nu niet meer beschikbaar is (of niet merkbaar via dat icoontje) ?
(locatie Vleuten)

icon

Beste antwoord door Evy 5 december 2019, 12:40

Hi @reiziger201 

Hier vertel ik je graag meer over! Weet je zeker dat dit het juiste icoontje was? Op dit moment is deze dienst alleen nog te gebruiken voor klanten met een zakelijk prijsplan. We doen er momenteel alles aan om dit ook voor onze particuliere klanten mogelijk te maken! In dit topic geven we alle informatie over bellen via Wifi, ik raad je dan ook zeker aan om deze te volgen voor de nieuwe ontwikkelingen! 

Als je hier nog vragen over hebt dan ben ik er altijd om je verder te helpen! :grinning:

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @reiziger201 

Hier vertel ik je graag meer over! Weet je zeker dat dit het juiste icoontje was? Op dit moment is deze dienst alleen nog te gebruiken voor klanten met een zakelijk prijsplan. We doen er momenteel alles aan om dit ook voor onze particuliere klanten mogelijk te maken! In dit topic geven we alle informatie over bellen via Wifi, ik raad je dan ook zeker aan om deze te volgen voor de nieuwe ontwikkelingen! 

Als je hier nog vragen over hebt dan ben ik er altijd om je verder te helpen! :grinning:

Reputatie 2

Hoi, tijdje weg geweest. Ja, was juiste icoontje. Wellicht een test geweest dan of zo ?
In de informatie is niet duidelijk dat het alleen zakelijke klanten betreft. Er staat echt alle GO-abonnementen e.d. (vanaf 27 mei zelfs). Zie de vraag “wanneer ..” in het topic dat je zelf als link mee stuurde.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @reiziger201 

Ik kan niet verklaren waarom je dat icoontje te zien kreeg, maar momenteel is bellen via Wifi alleen beschikbaar voor zakelijke abonnement. Voor particuliere abonnementen is bellen via 4G wel beschikbaar. We werken momenteel wel hard om bellen via wifi zo snel mogelijk voor iedereen beschikbaar te maken.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reputatie 2

ok, dank. Maar dan moet die info/tekst bij dat topic worden aangepast. Scheelt wellicht meer vragen.

Reageer