Beantwoord

Belprobleem op iPhone

  • 19 september 2017
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

De belfunctie van mijn iPhone was uitermate slecht geworden. Nu heb ik mijn simkaart overgezet op een andere iPhone met hetzelfde resultaat. Kan ik een kopie krijgen van mijn simkaart?
icon

Beste antwoord door David 20 september 2017, 12:08

Hoi ANvd,

Ervaar je dit probleem op één locatie, bijvoorbeeld alleen thuis? Ik zie op onze dekkingskaart namelijk terug dat er een probleem is met het netwerk in jouw omgeving en dat je daardoor een verminderde dekking kunt ervaren. Dit is dan ook een logische reden waarom het bellen bij jou niet goed gaat op dit moment. De storing zou ik dan ook nog even afwachten en het dan nog eens testen.

Je kunt sowieso via My T-Mobile een nieuwe simkaart bestellen. Je krijgt deze dan binnen 3 werkdagen geleverd en kun je zelf thuis activeren. Jouw simkaart is nog niet verouderd, dus deze zou het nog gewoon moeten doen. Houd er dus rekening mee dat het aan bovenstaande storing kan liggen.

Laat je weten of het is opgelost? Als je nog vragen hebt, horen we dat ook graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi ANvd,

Ervaar je dit probleem op één locatie, bijvoorbeeld alleen thuis? Ik zie op onze dekkingskaart namelijk terug dat er een probleem is met het netwerk in jouw omgeving en dat je daardoor een verminderde dekking kunt ervaren. Dit is dan ook een logische reden waarom het bellen bij jou niet goed gaat op dit moment. De storing zou ik dan ook nog even afwachten en het dan nog eens testen.

Je kunt sowieso via My T-Mobile een nieuwe simkaart bestellen. Je krijgt deze dan binnen 3 werkdagen geleverd en kun je zelf thuis activeren. Jouw simkaart is nog niet verouderd, dus deze zou het nog gewoon moeten doen. Houd er dus rekening mee dat het aan bovenstaande storing kan liggen.

Laat je weten of het is opgelost? Als je nog vragen hebt, horen we dat ook graag!

Reageer