Beantwoord

Beperkte service

waarom heb ik en mijn partner sinds gisteren 19 juni de melding "Beperkte service"? Ik gebruik mijn prepaid telefoon elke dag. postcode 9737nt. De oplossing die ik vind op internet: "Als u uw PrePaid simkaart langer dan 6 maanden niet actief gebruikt" klopt niet.
icon

Beste antwoord door lokojoell 28 juni 2013, 15:22

zelf de oplossing gevonden: alles uit je mobiel (simkaart plus batterij) even wachten, terugplaatsen en hij doet het weer. Zo'n goede en eenvoudige oplossing, voor een ieder te proberen.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Hoi Lokojoell,

Dit lijkt er toch wel heel erg op dat het nummer langer dan 6 maanden niet gebruikt is. Met actief gebruiken wordt bedoeld dat je zelf een SMS verstuurd, een belletje pleegt die daadwerkelijk opgenomen wordt aan de andere kant voor minimaal 1 seconde of actief gebruik maakt van internet.

Kun je dit toch nog even bevestigen?

Thnx!

Casper.
Hallo Casper,

Ik gebruik mijn mobiel elke dag minimaal 1x sms en. Tijdens een telefoongesprek op die bewuste 19e juni viel dit gesprek in één keer weg en sindsdien zit ik met deze "beperkte service"! Ik ga nu met vakantie en heb door omstandigheden mijn telefoon zeer dringend nodig!!!! Kan vanavond misschien weer via internet jouw bericht lezen. 
Reputatie 4
Hoi,

Dan zal er even gekeken moeten worden door een T-Mobile Moderator. Die kan het e.e.a. precies inzien.

Mocht er iets anders aan de hand zijn, zal deze je daarover berichten.

Groet,

Casper.
hallo 
vind hier per beperkte  service    slecht netwerk     nu moet  zeggen ik tob al maanden en ze weten het
krijg een smsje  sorry   we zijn er te laat aan begonnen en nog niet begonnen  ik stop me abonnement maar kosten zijn wel alles voor rekening klant
die de dupe zijn wat  een vergoeding zie  ik niemand krijgen

ik baal nu zekers.

andere  mensen die dit  hebben vast ook.

succes    en  is  vechten tegeten een dichte  muur  zolang ze  zelf maar niet hebben geloof ik want een antwoord geven duurt  lang.
hallo Casper, hoe is de stand van zaken. Heb nog steeds beperkte service! Ik moet bereikbaar zijn!! Hoever is het onderzoek?
Nu  ik kreeg te horen   dat ze nog moeten beginnen  dus   duurt  nog wel een tijdje  ze hebben te druk

waarmee???   verkopen van abonnementen maar   andere????!!!!!
Hoi,

Dan zal er even gekeken moeten worden door een T-Mobile Moderator. Die kan het e.e.a. precies inzien.

Mocht er iets anders aan de hand zijn, zal deze je daarover berichten.

Groet,

Casper.

hoe is nu de stand van zaken??? Kan alleen noodnummers bellen!
Ben nu al verscheidene dagen bezig om een oplossing te krijgen voor dit probleem. Daarbij gekomen is nu de snelle ontlading van mijn accu! Ik lees dat steeds meer forumbezoekers dit probleem herkennen, maar van t mobile hoor je niets meer. Moeten deze problemen via een consumentenprogramma gespeeld worden om een eerlijk antwoord en/of een oplossing te kunnen krijgen van t mobile? Ik gebruik mijn telefoon elke dag, en ik word nu genoodzaakt om door deze problemen een nieuwe simkaart te kopen (lees, nieuw nummer, wat ik niet wil) of een nieuwe accu? T mobile, geef mij een stand van zaken voor dit probleem.
ze  beloven maar  gebeurd niks  denk dat wat je  schrijft  vele  problemen hebben maar ze  niet  verder komen

dan je abonnement opzeggen maar daar zijn ze ook niet gemakkelijk mee

succes  Lokojoeli.
zelf de oplossing gevonden: alles uit je mobiel (simkaart plus batterij) even wachten, terugplaatsen en hij doet het weer. Zo'n goede en eenvoudige oplossing, voor een ieder te proberen.

Reageer