Beantwoord

Bereik


Hallo,
Ook in Didam, postcode 6942 VH heel slecht bereik. Ik heb al een paar keer een dekkingsklacht ingediend via de dekkingskaart. Maar tot heden nog niks gehoord. Ik heb ook een klacht ingediend met een klachtenformulier met het verzoek om zo snel mogelijk contact op te nemen over het bereik. En met een oplossing te komen. Ik had vorig ook een abo van T-mobile, maar die is toen ontbonden i.v.m. het slechte bereik. Ik dacht dat dit nu wel opgelost zou zijn, maar helaas. Ik heb vorige week een nieuw abo afgesloten om T-mobile de voordeel van de twijfel te geven. Maar helaas. Het probleem blijft hier bestaan. Met HI heb ik echt overal bereik. Vind dit echt schandalig. Ga echt niet een hoop geld per maand uitgeven voor een abo waar je geen fatsoenlijk bereik mee hebt. Ben benieuwd met welke oplossing T-Mobile gaat komen.
Groetjes
CIndy
icon

Beste antwoord door tribaltim 18 mei 2013, 12:38

Hoi Cindysteintjes, 

Welkom op het forum! 
Vervelend om te lezen dat je een slecht bereik hebt in jou omgeving! 
Ik zou nogmaals een klacht indienen omtrent je bereik! 
Ik weet niet of je het gezien had bij het indienen van een klacht omtrent je bereik bij je dekkingskaart, dat je wel moet aanvinken dat je er over gebeld wilt worden door de klantenservice?
Ik hoop dat de problemen snel oplossen voor je in ieder geval :D

Groetjes tribaltim

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Hoi Cindysteintjes, 

Welkom op het forum! 
Vervelend om te lezen dat je een slecht bereik hebt in jou omgeving! 
Ik zou nogmaals een klacht indienen omtrent je bereik! 
Ik weet niet of je het gezien had bij het indienen van een klacht omtrent je bereik bij je dekkingskaart, dat je wel moet aanvinken dat je er over gebeld wilt worden door de klantenservice?
Ik hoop dat de problemen snel oplossen voor je in ieder geval :D

Groetjes tribaltim
Hoi Cindysteintjes,

Welkom op het forum!
Vervelend om te lezen dat je een slecht bereik hebt in jou omgeving!
Ik zou nogmaals een klacht indienen omtrent je bereik!
Ik weet niet of je het gezien had bij het indienen van een klacht omtrent je bereik bij je dekkingskaart, dat je wel moet aanvinken dat je er over gebeld wilt worden door de klantenservice?
Ik hoop dat de problemen snel oplossen voor je in ieder geval :D

Groetjes tribaltim

Hallo Triabltim,
Dank je voor snelle reacite. Ik heb inderdaad aangevinkt dat ik terugkoppeling wil. Ik heb vanochtend weer een klacht ingediend. Dus ik hoop dat ik hier dinsdag terugkoppeling over ontvang. Zou u anders het weer door willen geven aan de netwerkspecialisten.  En ik hoop dat het contract nog ontbonden kan worden. Want ik heb niks aan een abo waar ik zo slecht bereik mee heb. Ben bereid om het toestel terug te sturen. Maar ik heb wel 20 euro bij moeten betalen voor het toestel. Krijg ik dit dan ook terug? En de aansluitkosten??

Hoop snel weer iets van je te horen. Groetjes Cindy
Ik woon in Enschede en heb dezelfde problemen!
het netwerk  schakeld steeds over naar het (waardeloze GSM/GPRS  netwerk

Groeten Fred
Reputatie 5
@cindysteintjes wat vervelend dat je een slecht bereik ervaart in Didam! Ik zie dat je netwerkklacht nog open staat. Onze netwerkspecialisten doen hun best om je klacht zo snel mogelijk te onderzoeken en met een terugkoppeling te komen. Alvast bedankt voor je geduld!
Reputatie 5
@Fredschnorr wat balen dat je netwerk steeds schakelt naar het GSM / GPRS netwerk. Ervaar je dit probleem op 1 specifieke locatie? Heb je je simkaart al eens in combinatie met een ander toestel getest?
Hallo Tom,
Afgelopen vrijdag (24 mei) ben ik gebeld door T-Mobile, maar ik was te laat met opnemen. Toen kreeg ik een smsje met het verzoek om contact op te nemen met de klantenservice n.a.v. de netwerkklacht. En dat heb ik 's middags gelijk gedaan. Nou toen kreeg ik een vaag verhaal te horen. De netwerkspecialist had de klacht onderzocht en medegedeeld dat er een nieuwe site online zou komen en dat mijn verbinding in het weekend beter zou zijn. Ter compensatie kreeg ik 20% korting op de maandfactuur. Maar het bereik is helemaal niks verbeterd. Het is nog net zo slecht als voor het telefoontje. Ik heb afgesproken dat ik het in het weekend in de gaten zouden en als er geen verbetering zou zijn ik maandag weer contact opneem met de klantenservice. En dat het dan met spoed afgehandeld gaat worden. Want ik ben het hier niet mee eens. Vage verhalen of nieuwe sites online en dat daardoor het bereik beter zou worden. Dat geloof ik dus echt niet. En het is ook voor geen meter verbeterd. Morgen ga ik gelijk weer bellen. Want wat heb ik aan een abo als ik nauwelijk bereik heb. En dat geldt voor zowel spraak/bel als voor internet.
Wat een service zeg. Als ik morgen weer zo'n vaag antwoord krijg wil ik toch wel het abo ontbinden. Want hier schiet ik helemaal niks mee op.
Groetjes Cindy
Reputatie 5
@cindysteintjes

Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je weinig tot geen bereik hebt in je woonomgeving en dit zowel binnen als buiten ervaart. Zoals reeds is aangegeven is er een nieuwe mast live gegaan waardoor het bereik spoedig zal moeten verbeteren. Dit is niet direct merkbaar omdat er eerst testen worden uitgevoerd met de nieuwe mast. In het systeem is terug te zien dat je gisteren opnieuw een dekkingsklacht hebt ingediend. Ik zou je willen vragen om het contact met één van mijn collega's van de afdeling Netwerk af te wachten zodat zij je van de juiste informatie en een oplossing kunnen voorzien.
@cindysteintjesIk begrijp dat het erg vervelend is wanneer je weinig tot geen bereik hebt in je woonomgeving en dit zowel binnen als buiten ervaart. Zoals reeds is aangegeven is er een nieuwe mast live gegaan waardoor het bereik spoedig zal moeten verbeteren. Dit is niet direct merkbaar omdat er eerst testen worden uitgevoerd met de nieuwe mast. In het systeem is terug te zien dat je gisteren opnieuw een dekkingsklacht hebt ingediend. Ik zou je willen vragen om het contact met één van mijn collega's van de afdeling Netwerk af te wachten zodat zij je van de juiste informatie en een oplossing kunnen voorzien.

Hallo Roan,

Ik heb gisteren weer contact gehad met de klantenservice en zij hebben weer een netwerkklacht ingediend. Want het kan nog wel even gaan duren voordat het bereik beter wordt (als het al verbeterd).
ik heb aangegeven dat ik hier niet zo lang op ga wachten. Want wat schiet ik er mee op. Helemaal niks. Ik ga geen weken tot maanden wachten. Ze hebben bij de netwerkklacht spoed gezet. En dat er een andere oplossing moet komen.

Groetjes Cindy
Reputatie 5
@cindysteintjes het verbeterde bereik zul je binnen een maand ervaren, vandaar dat er 1 maand coulance is aangeboden. 🙂

Reageer