Beantwoord

Bereik

Ik heb de hele dag al geen service. Wel internet geen telefonie
icon

Beste antwoord door Minty 22 juli 2013, 18:54

Hier in Limburg werkt het prima hoor! 😃 Op welke postcode ervaren jullie problemen? Als je de postcode invult in de dekkingskaart kun je zien of er een storing bekend is. Via deze link zie je of er werkzaamheden plaatsvinden..
Bekijk origineel

5 reacties

Klopt dat? Is er een storing?
Hier in Friesland het zelfde, en uiteraard is er niks over te vinden op t mobile site. Tele2 die via t mobile werkt heeft de zelfde klachten. Iemand al wat info hoe lang dit gaat duren? 
Reputatie 5
Hier in Limburg werkt het prima hoor! 😃 Op welke postcode ervaren jullie problemen? Als je de postcode invult in de dekkingskaart kun je zien of er een storing bekend is. Via deze link zie je of er werkzaamheden plaatsvinden..

Bedankt voor je reactie Minty,
Wat mij betreft gaat het om 8861Ha. Deze nacht was het weer zoals ik gewend ben, een prima ontvangst, maar om 11 uur was het weer volledig weg. En dit is nu nog steeds zo. Uiteraard heb ik hier een melding van gedaan, maar een reactie daarop kan tot 10 werkdagen op zich laten wachten. Nog steeds heeft men bij mij in de wijk met T mobile en Tele2 ( zelfde netwerk ) dit probleem. Zou het een warmte probleem met een lokale mast kunnen zijn? En wat is de normale reparatie tijd voor dit soort zaken?

Mvgr,

Sysop

P.s. ik lees net dat er in dit forum meer meldingen over Harlingen zijn gedaan wat dit onderwerp betreft.
P
Reputatie 5
@Sysop01 in het genoemde postcode gebied was er inderdaad sprake van een storing. Deze storing is inmiddels opgelost. Werkt alles weer naar wens? 🙂

Reageer