Beantwoord

Bereik

Ik moet mijn toestel steeds opnieuw opstarten als ik elders ben/ga om bereik te hebben. Met mijn vorig toestel had ik ALTIJD bereik waar ik ook was. Na overleg met de klantenservice zou t probleem zijn dat ik een verouderde simkaart had. Heb nu een nieuwe gehad maar probleem is er nog steeds. iemand enig idee hoe ik dit oplos want t is heeeeel vervelend
icon

Beste antwoord door iamPuk 17 augustus 2014, 20:02

Hoi desiree42 en welkom op het forum. :)

Als je met een ander toestel geen problemen had dan denk ik toch dat het aan het toestel ligt.

Je zou het toestel eens terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een backup van je gegevens want anders ben je alles kwijt. Hulp vind je terug op toestelhulp.

Als het daarna nog niet opgelost is dan zal het toestel naar de reparatie moeten helaas.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi desiree42 en welkom op het forum. :)

Als je met een ander toestel geen problemen had dan denk ik toch dat het aan het toestel ligt.

Je zou het toestel eens terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een backup van je gegevens want anders ben je alles kwijt. Hulp vind je terug op toestelhulp.

Als het daarna nog niet opgelost is dan zal het toestel naar de reparatie moeten helaas.

Reageer