Vraag

Bereik......


Beste klantenservice,

Een aantal maanden geleden heb ik een aanvraag gedaan vanwege mijn slechte bereik, in en om mijn huis! Ik zou binnen 10 weken bericht krijgen, maar heb niks vernomen van jullie. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik wel een paar weken op vakantie ben geweest.

Het is zo dat ik een abonnement, stel samen onbeperkt bellen, 5 gb internet en deezer heb. Wat neerkomt op €70,- Pm. Prima abo, maar voor dat geld wil ik rustig kunnen bellen, zonder dat de verbinding wordt verbroken, via 3G kan internetten en mijn deezer kan gebruiken!

Ik zou graag van jullie vernemen wat jullie hieraan kunnen doen, wat zeg zelf €70,- Pm en daar weinig tot slecht gebruik van kan maken. Heb vertrouwen dat jullie mij contacten en dat we er samen uit komen.

Mvg Janien

1 reactie

Reputatie 6
Badge +13
Het beste kan jezelf een dekking klacht indienen dan hoor je met 10 werk dagen daar de uitslagen van.
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart

Want 10 weken voor je iets hoort lijkt mij vrij stug ik denk dat of de medewerker een fout heeft gemaakt of jij begreep het verkeerd.
Verder bellen ze je dan idd met de uitslagen misschien de oproep gemist?

Reageer