Beantwoord

Bereik 9283TM

  • 24 april 2014
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Goedendag,

Ik ben een aantal maanden geleden verhuist naar de postcode 9283TM. Nu zie ik op de dekkngskaart dat de verbinding daar nogal "slecht"is.
Dit wist ik natuurlijk niet voordat ik mijn abbo afsloot(woonde toen in 8226LK).  Buitenshuis (in de tuin) kan ik maar op een aantal plekken bellen en alleen als ik stil sta. Binnen is het vanzelfsprekend niet te doen. Het is inmiddels een paar keer gebeurd dat ik hierdoor belangrijke oproepen mis. 

Ik gebruik een htc one met de nieuwste versie van android. Het kan niet aan de sim liggen want deze doet het in alle andere gebieden prima. Alleen niet in en om mijn huis.  Ik heb hier reeds melding van gemaakt op de dekkingskaart. Daarnaast heb ik een aantal scans gedaan met de netwerkradar app. Deze zijn als het goed is ook al door jullie ontvangen. 

is er enig uitzicht naar een betere verbinding in mijn regio of is er wellicht een andere oplossing mogelijk?
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 24 april 2014, 11:27

Dat kunnen we/ze je op het forum niet vertellen, de netwerkspecialist die naar aanleiding van je melding op de dekkingskaart contact met je zal opnemen zal je daar over van informatie kunnen voorzien.
Bekijk origineel

1 reactie

Dat kunnen we/ze je op het forum niet vertellen, de netwerkspecialist die naar aanleiding van je melding op de dekkingskaart contact met je zal opnemen zal je daar over van informatie kunnen voorzien.

Reageer