Beantwoord

Bereik bellen onvoldoende en gesprekken vallen weg

• 19 september 2017
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Wij hebben met 5 gezinsleden een abonnement bij T-mobile. Bij iedereen werkt het bereik prima, echter bij mijn telefoon valt het gesprek vaak weg en kunnen mensen mij niet horen. Wat kan hier de reden van zijn?'
icon

Beste antwoord door David 19 september 2017, 16:35

Hey Thpronk,

Dat is inderdaad wel erg opmerkelijk! :S

Ervaar jij dit probleem ook overal of alleen maar thuis? Als jij het overal ervaart, dan ligt het aan jouw toestel of de simkaart. Als jij het alleen thuis ervaart, dan zou dat erg vreemd zijn, dan ben ik ook erg benieuwd welke telefoon jij hebt? Jouw simkaart is in ieder geval niet verouderd, maar het kan natuurlijk zijn dat deze vuil, beschadigd of geknipt is. Kun je jouw simkaart eens controleren met behulp van deze website? Door een kruistest uit te voeren weet je eigenlijk direct wat het probleem is. Als je dit zou kunnen testen en aan ons het resultaat kunt doorgeven, dan weten wij ook wat de vervolgstappen in jouw geval zijn.

Ik ben zeer benieuwd naar jouw reactie! Laat het overigens ook even weten of je nog vragen hebt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Thpronk,

Dat is inderdaad wel erg opmerkelijk! :S

Ervaar jij dit probleem ook overal of alleen maar thuis? Als jij het overal ervaart, dan ligt het aan jouw toestel of de simkaart. Als jij het alleen thuis ervaart, dan zou dat erg vreemd zijn, dan ben ik ook erg benieuwd welke telefoon jij hebt? Jouw simkaart is in ieder geval niet verouderd, maar het kan natuurlijk zijn dat deze vuil, beschadigd of geknipt is. Kun je jouw simkaart eens controleren met behulp van deze website? Door een kruistest uit te voeren weet je eigenlijk direct wat het probleem is. Als je dit zou kunnen testen en aan ons het resultaat kunt doorgeven, dan weten wij ook wat de vervolgstappen in jouw geval zijn.

Ik ben zeer benieuwd naar jouw reactie! Laat het overigens ook even weten of je nog vragen hebt!
Ik heb mijn SIM kaart schoongemaakt en ik moet zeggen, het geluid is aanzienlijk beter geworden. Heb nog geen last gehad van het feit dat het gesprek weg valt.
Bedankt voor deze tip.
Gr. Theo
Reputatie 7
Badge +20
Hi Theo,

Top dat het effect heeft gehad! 😃

Reageer