Beantwoord

Bereik buitenland

Hallo,
Ik heb voorheen al contact gehad over het probleem dat ik geen bereik in België heb. Dat probleem zou verholpen moeten zijn maar dat is niet het geval.
Kunt u helpen?
Groet
icon

Beste antwoord door Amy 7 maart 2016, 09:27

Goedemorgen Stefan,

O, jee! Heb je helemaal geen netwerk in Belgie? Er zijn namelijk geen buitenland blokkades actief op jouw nummer.

Ik wil je adviseren om handmatig een netwerk te kiezen. Dit kun je in je instellingen doen onder 'netwerk' of 'netwerkinstellingen'. Op deze pagina kun je per land zien welk netwerk je het beste kunt gebruiken. In dit FAQ-topic vind je nog meer informatie over het gebruik in het buitenland.

Laat je aan ons weten of je iets aan bovenstaande informatie hebt gehad? Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan horen we het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Dus je hebt nog steeds dezelfde problemen? Zou je eens proberen om je simkaart in een ander toestel te stoppen, en kijken als het dan wel werkt?

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Stefan,

O, jee! Heb je helemaal geen netwerk in Belgie? Er zijn namelijk geen buitenland blokkades actief op jouw nummer.

Ik wil je adviseren om handmatig een netwerk te kiezen. Dit kun je in je instellingen doen onder 'netwerk' of 'netwerkinstellingen'. Op deze pagina kun je per land zien welk netwerk je het beste kunt gebruiken. In dit FAQ-topic vind je nog meer informatie over het gebruik in het buitenland.

Laat je aan ons weten of je iets aan bovenstaande informatie hebt gehad? Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan horen we het graag!
Ik heb hem ondertussen aan de gang. Dank je.
Reputatie 7
Badge +15
Ah dat is fijn Stefan! 🙂

Wat heb je gedaan om het allemaal aan de praat te krijgen? Ik ben benieuwd!

Reageer